Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:02:33 GMT

محقق بازیگری بسیار توانمندی بود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۵۰۸

محقق بازیگری بسیار توانمندی بود

هوشنگ حریرچیان بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در خصوص مرحوم سعید محقق به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت : ایشان بازیگری بسیار توانمند بودند و در دهه پنجاه به همراه مرحوم ارحام صدر از شناخته ترین بازیگران تائتر اصفهان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : ایشان دیالوگ هایش را خودشان انتخاب  میکردند و در امر بداهه گویی بسیار توانمند بود.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد : مرحوم محق بازیگر بسیار توانمندی و در ایفای نقش هایی که به ایشان محول می شد بسیار توانمند بودند.

 

انتهای پیام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی شرکت‌های توانمند حوزه ساخت قطعات دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری

دفتر توسعه اقتصاد معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نظر دارد از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور توانمند به‌منظور مشارکت در بومی‌سازی و ساخت داخل قطعات یدکی و سامانه‌های اساسی دستگاه‌های ایکس‌ری در جهت رفع نیاز کشور و تحقق اهداف شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» حمایت کند.

به گزارش ایسنا، از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند جهت مشارکت در زمینه تولید و ساخت داخل قطعات اساسی دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری دعوت شده است. دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری (در انواع مختلف خود) یکی از فناوری‌های مهم و پرکاربرد برای ارتقای امنیت، کنترل و شناسایی کالاهای ممنوعه به‌ویژه در پایانه‌های مسافری و مبادی گمرکی و تجاری محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه عملکرد پایدار و بدون‌وقفه دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری جهت جلوگیری از ایجاد خسارت‌های امنیتی و مادی جبران‌ناپذیر یکی از چالش‌های پیش‌روی دستگاه‌های فعال در کشور است، تامین به‌موقع قطعات و ماژول‌های مورداستفاده در این دستگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های زیرساختی و دانشی موجود در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، از جمله هدف‌های این فراخوان ملی می‌توان به ساخت و بومی‌سازی ماژول‌ها و قطعات اساسی دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری، بومی‌سازی و ساخت سامانه تغذیه و مدولاتور (قطعات مدولاتورهای solid, PFN، منابع تغذیه، سوئیچینگ، ماژول‌ها و مدارات کنترل قدرت)، بومی‌سازی و ساخت سامانه تولید پرتو ایکس (ستون شتاب‌دهنده، سیرکولاتور، موجبرها، لامپ ایکس، مگنترون، لامپ الکترونی و ...)، بومی‌سازی و ساخت سامانه آشکارساز (بردهای پردازشی و ماژول‌های آشکارساز) و بومی‌سازی و ساخت اجزای کنترل و قدرت (موتورهای عملگر، سیستم اتوماسیون و PLC و ...) اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش، بازویی توانمند در حفظ و تقویت امنیت ملی
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • مراسم تشیع و تدفین مدیر تیم های ملی موی تای برگزار شد
  • شمس لنگرودی: هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • جواد خیابانی چطور از بازیگری در فوتبال به گزارشگری رسید؟ | ببینید
  • دولت می تواند با عرضه تسهیلات بانکی و زمین شهروندان را برای ساختن خانه های خود توانمند کند
  • شناسایی شرکت‌های توانمند حوزه ساخت قطعات دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد | درآمد بازیگری بیشتر از خبرنگاری است | می‌آیم تهران و در سینما با مردم فیلم می‌بینم...| عکس