Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداردر جلسه کمیته استانی سیستم هوشمند شهری گفت: با توجه به اهمیت موضوع امنیت،کاهش جرایم و کنترل ترافیک، سیستم نظارت هوشمند شهری در شهرهای استان با اولویت مراکز شهرستان ها نصب و راه اندازی می شود.

نظری با بیان اینکه تاکنون در 4 شهر استان از جمله یاسوج، دوگنبدان، سی سخت و لنده به صورت ناقص راه اندازی شده و یا در حال راه اندازی است افزود: با توجه به اهمیت امنیت و ترافیک در شهرها، موضوع بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان امسال پیگیری و اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کمبود اعتبار را یکی از مشکلات پیش روی این طرح اعلام کرد و ادامه داد: تلاش می شود با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و از محل اعتبارات جرایم راهنمایی و رانندگیِ تخصیصی به شهرداریها و همچنین اعتبارات عمرانیِ کمیته برنامه ریزی ،اعتبار مورد نیاز این طرح که از مصوبات شورای تامین استان است، تهیه شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار، کنترل و کاهش جرائم،تخلفات ترافیکی و رانندگی،تامین امنیت برای شهروندان و همچنین ایجاد زمینه نظارت بیشتر برای دستگاه های نظارتی و امنیتی را از مزایایی این طرح برشمرد.

انتهای پیام/د

راه اندازی سامانه پایش تصویری در شهرهای استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، مرحله استانی یازدهمین جشنواره تدریس برتر ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار شهید فائزه رحیمی، الگوی برتر معلمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه جاری با حضور دانشجویان پردیس های شهید ایزدپناه و کوثر یاسوج در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد.

در این جشنواره ۳۶ نفر در دو پردیس ثبت نام کردند و ۱۶ نفر تدریس خود را ارائه دادند.

در نهایت با پایان رقابت ها در پردیس کوثر یاسوج واحد خواهران، در رشته آموزش ابتدایی ،پردیس رضوی  و نگین دخت روزیان  اول و دوم شدند و فاطمه رازبانیان و سمانه حسین زاده به طور مشترک سوم شدند.

در رشته آموزش قرآن هم سمانه افشار و در رشته امور تربیتی نیز زهره معینی نژاد حائز رتبه اول شدند.

در پردیس شهید ایزد پناه یاسوج  واحد برادران هم در رشته آموزش ابتدایی ، ابوالقاسم فرمانی ، آرش پیام و  حسین آرمون  به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد