Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:09:24 GMT

تشییع پیکر شهید «چلویی» در همدان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۶۸۹

تشییع پیکر شهید «چلویی» در همدان

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مدیر روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اعلام این مطلب گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «حاج امیر چلویی» از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس امروز با حضور مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا، همرزمان و مردم شهیدپرور استان همدان برگزار شد.

علی‌اکبر کریم‌پور با اشاره به اینکه جانباز شهید «چلویی» از سرداران و بنیانگذاران سپاه همدان بود که به عنوان مدیرکل بنیاد جانبازان همدان، مسئول بنیاد تعاون نیروی زمینی سپاه، مسئول خدمات کارکنان سپاه مرکز و مسئول آماد پشتیبانی سپاه همدان فعالیت کرده بود، افزود: ایشان بعد از 5 سال بستری و تحمل درد و رنج جانبازی در روز صبح دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با حضور گسترده خود در مراسم تشییع ضمن تجدید میثاقی دوباره با اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی بر پاسداری از راه نورانی شهیدان سرفراز تأکید کردند.

کریم‌پور با اشاره به اینکه مراسم تشییع ایشان از ساعت 9:30 صبح در میدان باباطاهر همدان از مقابل درب سپاه انصارالحسین(ع) آغاز شد، بیان کرد: پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید توسط آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان، مردم شهیدپرور همدان پیکر مطهر شهید «چلویی» را تشییع کردند.

مدیر روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اعلام کرد: مراسم ترحیم و گرامیداشت این شهید والامقام نیز امروز از ساعت 21:30 در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان دفاع مقدس مسجد هشت سال دفاع مقدس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار مطهر شهدای شهر قدیم لار برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری (نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) همراه است از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نیز رأس ساعت ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086935

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان