Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@13:14:08 GMT

300 برنامه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۸۰۲

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از برگزاری 300 برنامه اصلی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر گفت: بیش از  300 برنامه اصلی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد) در کشور اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سرتیپ بهمن کارگر در نشست خبری افزود: همچنین هزاران برنامه دیگر به مناسبت سوم خرداد در سراسر کشور در مساجد، فرهنگسراها و سازمان ها اجرا خواهد شد.
سردار کارگر در ادامه به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این جشنواره از 92 کشور دنیا اثر فرستادند که بیش از 1470 اثر به دبیرخانه ارسال شده است و در مجموع بیش از دو هزار اثر که حدود 700 اثر از داخل کشور بود.
وی افزود : یکی دیگر از برنامه های خوبی که به مناسبت سوم خرداد اجرا می شود بحث مدافعان حرم است که در این حوزه کار کمتری صورت گرفته است.
سردار کارگر گفت : کاری را از سوم خرداد آغاز می کنیم که با هماهنگی صدا و سیما و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  برای صد شهید مدافع حرم برنامه مستند تهیه می شود که شروع آن سوم خرداد خواهد بود و در هفته دفاع مقدس به پایان می رسد و بعد از آن پخش خواهد شد.
وی گفت : همچنین قرار است در روز سوم خرداد برای صد شهید فرمانده برنامه های مستندی کلید زده شود .
سردار کارگر در ادامه افزود: همچنین صدا و سیما در روز سوم خرداد برنامه زنده ای از خرمشهر پخش خواهد کرد که 1700 دقیقه برنامه از شبکه های سیما به این مناسبت پخش می شود، کار سینمایی ترکیبی و مستندی است ، همچنین در معاونت صدا نیز 1975 دقیقه برنامه از شبکه های رادیویی پخش خواهد کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دفاع مقدس سالروز آزاد سازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجموعه کوه نور صفه در روزهای جمعه و شنبه- ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و شهربازی شهر رویاها در روز پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت شهادت امام صادق (ع) تعطیل خواهد بود.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: در آستانه شهادت امام صادق (ع) مجموعه «کوه نور صفه» در روزهای جمعه و شنبه- ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیل خواهد بود.

وی افزود: مجموعه شهربازی شهر رویاها در روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، در سالروز شهادت امام صادق (ع) ارائه خدمات نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجموعه تازه تأسیس «کوه نور صفه» واقع در مجتمع گردشگری صفه همه‌روزه به جز روزهایی که از سوی شرکت به اقتضای مناسبت‌های ویژه اعلام می‌شود از غروب آفتاب تا ۲۴ میزبان گردشگران است.

کد خبر 750038

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود