Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@18:35:33 GMT

سمانه پاکدل مهمان امشب برنامه دعوت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۸۲۳

سمانه پاکدل مهمان امشب برنامه دعوت

پنجمین برنامه جنگ شبانه رمضانی «دعوت» امشب ۳۱ اردیبهشت با موضوع سخاوت روی آنتن خواهد رفت. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه یک، این برنامه هر شب با اجرای نیما کرمی و زینب زارع با حال و هوایی شاد و فرح بخش بطور زنده پخش می‌شود.

هر شب هنرمندانی از حوزه‌های مختلف سینما، تئاتر، تلویزیون و خوانندگان و همچنین ورزشکاران به «دعوت» می‌آیند و در شب‌های ماه مبارک رمضان، بینندگان را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امشب هم دو هنرمند بازیگر و خواننده به این برنامه می‌آیند. سمانه پاکدل بازیگر و محسن میرزازاده خواننده.

حجت الاسلام یرمایی کارشناس مذهبی هم درباره موضوع سخاوت در ماه مبارک رمضان گفتگو می‌کند. دعوت امشب یک مهمان دیگر هم دارد.

«پروانه رستم زاده»، ایشان فرزندی ۳۰ ساله داشتند که بر اثر عارضه فشار خون فوت شدند و خانم رستم زاده برای رضای خدا و شادی روح فرزند مرحومش نسوج و اعضای قابل استفاده او را به بیماران نیازمند اهدا کردند. اما مساله‌ای که داستان امشب این مادر را تلخ‌تر می‌کند این است که این اتفاق در شب خواستگاری فرزندش افتاده است.

دعوت به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دعوت پاکدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت‌الاسلام احمدی ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه را از اهداف اصلی اجرای پویش «زندگی با آیه‌ها» عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی ما این بود که تا پایان ماه مبارک رمضان در استان حدود ۴۰ هزار نفر در این طرح شرکت کنند که با استقبال ویژه زنجانی‌ها این آمار به بیش از ۷۰ هزار نفر رسید.

وی با بیان اینکه این طرح هر روز ۵ برنده داشته که به صورت روزانه اعلام می‌شد، افزود: گفتمان‌سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتار‌های عملی بین اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان، از نتایج اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان زنجان است.

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • «نون.خ۵» و «محفل» پربیننده‌ترین‌های رسانه ملی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • اهدای بیش از ۲ هزار واحد خون و پلاکت در ماه مبارک رمضان
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها