Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@15:02:20 GMT

آخرین قیمت سکه و ارز در بازار آزاد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۹۱۶

آخرین قیمت سکه و ارز در بازار آزاد

هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت دو میلیون تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۱۸۶هزار تومان فروخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز قبل دو میلیون تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان معامله می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۹۷۶ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۳۵۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۱۸۶ هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۸۳.۸ دلار معامله می‌شود.

با سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از ۲۰ فروردین دلار را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی کرده‌اند.

البته بانک مرکزی در روز جاری ۳۱ اردیبهشت ماه، قیمت دلار تک نرخی را به ۴۲۰۵ تومان افزایش داد.

امروز در بازار آزاد هر یورو ۷ هزار و ۵۰۴ تومان و هر پوند با ارزش ۸ هزار و ۵۶۵ تومان و درهم امارات ۱۷۳۰ تومان دادوستد می‌شد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QcX

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه نرخ ارز بازار طلا قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر امروز هر یک ریال عربستان در بازار آزاد با قیمت ۱۶۵۶۰ تومان، هر ۱۰۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۱,۴۵۰ تومان و هر درهم امارات با قیمت ۱۶,۹۱۰ تومان معامله می‌شود این ارزها که این روزها به عنوان ارزهای پرطرفدار شناخته می‌شوند نسبت به هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند که علت اصلی کاهش قیمت آنها افت قیمت دلار در بازار آزاد است.

کد خبر 6089839 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت طلا،سکه و دلار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است