Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@09:55:23 GMT

تغییر پست جام جهانی را از غفوری گرفت؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۹۷۵

تغییر پست جام جهانی را از غفوری گرفت؟

به گزارش جهان نيوز، کارلوس کی روش امروز پرده از رازی مهم برداشت و اعلام کرد که تغییر پست وریا غفوری از مدافع راست به هافبک راست در استقلال باعث شد او از حضور در جام جهانی باز بماند.
  صالح مصطفوی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر پست وریا غفوری در کیفیت بازی او تاثیر گذاشته است یا نه گفت: من اینطور به سوال شما جواب می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مصدومیت بیش از 3 هفته برای بازیکن اتفاق بیفتد در کیفیت فوتبال او تاثیر می گذارد.  وقتی بازیکن بیشتر از 3 هفته در یک فضای دیگر بازی می کند؛ مثلا لیگ آلمان بوده و به لیگ قطر می رود هم شکل بازی عوض می شود. دلیل این که بازیکنان ایرانی از خارج می آیند اوایل خوب نیستند همین موضوع است. مثلا پژمان منتظر اوایل فصل خوب نبود ولی رفته رفته به بازیکن خوبی تبدیل شد.

او ادامه داد: حالا به سوال شما می رسم، وقتی بازیکنی در پست دیگر بازی می کند پاسخ مثبت است و در کیفیت فوتبال آن بازیکن تاثیرگذار است.

دفاع راست و هافبک راست دو پست نزدیک به هم هستند ولی بازهم تغییر پست موثر است و در کیفیت بازیکن تاثیر می گذارد. اما اینکه تغییر پست در وریا غفوری تاثیر می گذارد یا نه باید با بقیه بازیکنان مقایسه شود. منظور من این است که باید نگاه شود که بازیکنانی که در پست او بازی کرده چه کیفیتی دارد. نهایت نظر من این است که کی روش لیستش را انتخاب کرده است و در هر لیستی بالاخره به یکسری بازیکن اجحاف می شود. اما در فاصله چند روز مانده به جام جهانی وظیفه ما حمایت است و نباید جو منفی درست کنیم. 

مربی سابق استقلال در پاسخ به این سوال که اگر خودش سرمربی تیم ملی بود آیا وریا غفوری را به جام جهانی می برد یا نه هم گفت: سوال سختی است. شیرین ترین سختی کار کی روش این است که از بین این تعداد بازیکنان خوب 24 نفر را انتخاب کرده است. وریا خیلی زحمت کشید و من برای تک تک عرق هایی که برای حضور در جام جهانی ریخت احترام ویژه ای قائل هستم.

منبع:ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس