Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز،‌ منصور رشیدی درباره لیست تیم ملی فوتبال و خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی اظهار داشت: وقتی روز گذشته شنیدم این چهار بازیکن خط خورده‌اند، تعجب کردم. نه فقط من، بلکه همه تعجب کردند. مگر می‌شود این بازیکنان در تیم ملی نباشند؟ سیدجلال آماده‌ترین مدافع ایران است و حق صددرصدی اوست که در تیم ملی باشد، وریا غفوری یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی و استقلال بوده، کاوه رضایی هم در بلژیک گل‌های زیاده زده است، حسینی نیز دروازه‌بان جوانی است که امید آینده تیم ملی خواهد بود و فقط تجربه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش گفته که حسینی به خاطر نیمکت‌نشینی در استقلال از تیم ملی خط خورد، گفت: مگر شرایط امیر عابدزاده را دیده‌ایم؟ او در دو سال گذشته چه کار کرده است؟ عابدزاده زحماتی در تیم امید کشید، اما پس از آن خبری از او نداشتیم.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص ناراحتی حسینی از شفر به دلیل نیمکت‌نشینی در استقلال تصریح کرد: حسینی خودش مقصر است. او در بازی با فولاد خوزستان به دلیل تعلل کارت زرد گرفت و دربی را از دست داد. همان شب با او صحبت کردم و پذیرفت اشتباه کرده است. شفر که عمدی بازیکنی را نیمکت‌نشین نمی‌کند. حسینی باید تجربه کسب کرده و تحملش را بیشتر کند. فراموش نکنیم سیدمهدی رحمتی آماده‌ترین دروازه‌بان حال حاضر ایران است و به خاطر خشم کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی‌شود. البته کمی هم خود رحمتی مقصر بود. کاری به سن و سال رحمتی نداریم، اما می‌توانست برای تیم ملی مفید باشد.

 

رشیدی خاطرنشان کرد: حسینی می‌تواند آینده خوبی داشته باشد، به شرط اینکه تنها نباشد. او کار خوبی کرد و متأهل شد، اما باید خودش را بیشتر جمع و جور کند. بازیکنانی که از شهرستان می‌آیند، باید بیشتر مراقب خودشان باشند. حسینی هم باید تحملش را بیشتر کند.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: منصور رشیدی سید حسین حسینی تیم ملی فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست