Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و سازمان ورزش شهرداري تهران طي نشستي از اعضاي کادر فني و تيم ملي فوتسال بانوان کشورمان در پي کسب عنوان قهرماني رقابت‌هاي آسيا تجليل به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاري فازس و به نقل از روابط عمومي سازمان ورزش شهرداري تهران، طي نشستي با حضور ولي‌الله شجاع‌پوريان، معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري، فاطمه راکعي، مديرکل امور بانوان، محمدصادق حسني، سرپرست سازمان ورزش شهرداري تهران و برخي معاونان و مديران وي از اعضاي تيم ملي فوتسال بانوان و کادر فني تجليل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در اين نشست ضمن تبريک افتخارآفريني بزرگ زنان فوتساليست کشورمان براي ايران اسلامي، گفت: شما بانوان جوان با حفظ موازين شرعي و تحمل تمامي مشکلاتي که بر سر راه موفقيت داشتيد، توانستيد بهترين جايگاه را کسب کنيد و بر تمام چالش‌ها غلبه کنيد.
وي افزود: با توجه به شرايط سختي که براي ورزش بانوان به لحاظ فضاي ورزشي و ساير امکانات وجود دارد ارزش کار ايشان و افتخار آفريني‌هاي ايشان ارزش بيشتري خواهد داشت و ما مي‌دانيم که شما توانايي کسب مدارج بالا در سخت ترين عرصه هاي بين المللي را داريد.
شجاع پوريان با انتقاد از عملکرد ضعيف رسانه ملي در انعکاس مسابقات بانوان، ابراز اميدواري کرد اين مشکل نيز حل شود چرا که انعکاس اخبار مربوط به حوزه ورزش زنان مي تواند موجب ايجاد انگيزه در قشر نوجوان و جوان شود تا وارد عرصه ورزش شوند و نيز گوشه‌اي از زحمات ورزشکاران تيم ملي را قدرداني مي کرد.
وي در بخش پاياني سخنان خود گفت: تمام اماکن ورزشي شهرداري تهران در اختيار شما خواهد بود و ما مفتخريم که در مجموعه‌هاي ورزشي‌مان ميزبان شما عزيزان باشيم؛ ما مي‌خواهيم در حمايت از ورزش زنان و زمينه سازي براي رفع مشکلات اين حوزه گامي رو به جلو برداريم.
سرپرست سازمان ورزش شهرداري موفقيت بانوان ورزشکار کشورمان در رقابت‌هاي آسيايي فوتسال را تبريک گفت و اقتدار اعضاي تيم ملي در مسابقات آسيايي را ستود.
حسني با بيان اينکه ورزش زنان با محدوديت‌هايي مواجه است، اظهار کرد: بانوان فوتساليست کشورمان علي‌رغم تمام مشکلات توانستند با رعايت حجاب اسلامي برسکوي قهرماني بايستند و به دنيا ثابت کنند که حجاب مانع پيشرفت ايشان نيست و به اعتقاد من اگر حمايت بيشتري از ايشان صورت بگيرد، درخشش بيشتري در ساير ميادين ملي خواهند داشت.
وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: من به عنوان سرپرست سازمان ورزش سخنان امروز آقاي شجاع‌پوريان را به مثابه يک ابلاغ در سازمان ورزش مي‌دانم و اعلام مي‌کنم اماکن ورزشي شهرداري تهران در تمام مناطق 22گانه را دراختيار شما ورزشکاران گرانقدر قرار گيرد تا نقشي در حمايت از ورزشکاران بانوي کشورمان داشته باشيم.

انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد

زهرا ابراهیمی به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان در بازدید از مراحل ترمیم و بازسازی این بنای تاریخی زاهدان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده گفت: این استان به لحاظ تنوع تولیدات صنایع دستی از جایگاه مهمی در سطح ملی و بین المللی برخوردار است که ایجاد بازارچه های صنایع دستی علاوه بر رونق محصولات تولیدی هنرمندان و افزایش اشتغالزایی، یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه پایدار صنعت گردشکری در این منطقه است.

وی تاکید کرد: از آنجایی که امروز صنایع دستی کارکردهای جدید و متنوعی پیدا کرده است و نماد فرهنگی و تاریخی یک جغرافیا یا استان است و برخی از تولیدات صنایع دستی ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای دارند با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان علاوه بر آموزش و پرداخت تسهیلات بانکی، ایجاد فضای مناسب برای عرضه آثار بانوان سخت کوش و فعالان این حوزه استان در دستور کار دفتر بانوان و خانواده استانداری قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: نمایش هنرهای دستی برآمده از تاریخ هزاران ساله به دست زنان هنرمند و خلاق این استان گواه ظرفیت بکر و کمتردیده شده این خطه است که معرفی ابعاد مختلف این گنجینه‌، مسیری کوتاه برای رونق اشتغال‌آفرینی به خصوص میان زنان خواهد بود.

ابراهیمی تاکید کرد: از فعال‌سازی این بازارچه حمایت خواهیم کرد چرا که این اقدام تاثیر بسیار اثرگذاری و آثار مثبتی خواهد داشت که سال‌های متمادی ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طراحی این بازارچه در بنای تاریخی ملک زاهدان تمامی ابعاد و جوانب فرهنگی آن را در نظر گرفته شده است گفت: امیدواریم با راه اندازی این بازارچه در چند ماه آینده شاهد محلی مناسب برای تجمع، عرضه و معرفی و گردهمایی های صنعتگران و فعالان حوزه صنایع دستی استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک