Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@12:59:02 GMT

حمید عصارزادگان به سمت فرماندار مبارکه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۷۲۰۳

حمید عصارزادگان به سمت فرماندار مبارکه منصوب شد

مبارکه- وزیر کشور در حکمی حمید عصارزادگان را به سمت فرماندار شهرستان مبارکه در استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به حمید عصارزادگان آمده است:

«به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار اصفهان به سمت فرماندار شهرستان مبارکه منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.»

به گزارش ایمنا، محمد عصارزادگان پیش از این در شهرداری اصفهان به عنوان مدیر منطقه پنج و یک این کلانشهر فعالیت کرده است. 

پیش از این جواد سلطانی سرپرستی فرمانداری شهرستان مبارکه را برعهده داشت. 
 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتصابات فرماندار مبارکه مبارکه اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟

فرماندار شهرستان کاشان علت حادثه خط انتقال آب به کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حادثه در مسیر خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اظهار داشت: با اعلام حادثه برروی خط انتقال زاینده‌رود، با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، کاشان اکیپ‌های امداد و حوادث به محل حادثه خطوط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اعزام شدند.

زارعی در بیان جزئیات اقدام صورت گرفته و حادثه ناشی از این اقدام غیرمجاز در شهرستان کاشتن ابراز داشت: متاسفانه عملیات حفاری غیرمجاز در منطقه یزدآباد فین شهر کاشان با استفاده از بیل مکانیکی موجب بروز این حادثه شد.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آبفای کاشان تاکید کرد: با توجه به اینکه نوع این حادثه می‌توانست سبب قطع آب شهروندان شود، شرکت آبفا از ساعت 14 تا ساعت 21 به صورت مستمر برای رفع این حادثه تلاش کرد و شب گذشته آبگیری آن آغاز شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: علت جاری شدن سیلاب نیز قطر بالای لوله انتقال بوده که خوشبختانه جریان آب خسارتی به شهروندان نداشته است و در حال حاضر آبگیری خط زاینده رود در حال انجام است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

زارعی در بیام علت بروز چنین حوادثی در شهرستان کاشان تاکید کرد: عدم رعایت حریم خطوط انتقال آب، یکی از دلایلی است که باعث افزایش حوادث در طول این مسیر می‌شود و لازم است در این زمینه پیش‌بینی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران