Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ليست تيم ملي فوتبال بلژيک در مسابقات جام جهاني 2018 روسيه اعلام شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، فدراسيون فوتبال بلژيک لحظاتي پيش ليست تيم ملي فوتبال اين کشور براي مسابقات جام جهاني 2018 روسيه را اعلام کرد.
در اين ليست نکته عجيب غيبت راجا ناينگولان، هافبک رم بود. اين دعوت نشدن به نظر مي رسد به خاطر مصاحبه تندي که ناينگولان پيش از اين انجام داد و عنوان کرد که از تيم ملي خداحافظي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلژيک در مسابقات جام جهاني 2018 روسيه در گروه G با تيم هاي پاناما، تونس و انگليس رقيب است.

انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید

به گزارش ''ورزش سه''، این دونده آینده دار (20 ساله) پس از اینکه دو سال پیش با کسب مدال برنز، جوان ترین مدال‌آور مسابقات سرعت انفرادی جهانی شد، اکنون انتظارات زیادی بر دوش دارد. نایتون سال گذشته نیز در مسابقات جهانی بوداپست در دوی 200 متر به مدال نقره دست یافت و با نزدیک شدن به شروع بازی‌های پاریس، با توجه به جاه طلبی‌های خود آماده رقابت است.

او در این گفت و گو گفت: تا زمانی که من بزرگتر شوم، باز هم نظراتی مانند «پدیده جوان» یا «من این کار را در این سن انجام دادم» وجود خواهد داشت.
آنها از من انتظار داشتند که در 19 یا 20 سالگی رکورد جهانی را بشکنم. اما در واقعیت، اینطور نیست. قطعا موفقیت اولیه با انتظارات بالا همراه بود.

هواداران و کارشناسان انتظارات بیشتری از او دارند و مشتاق هستند نایتون به رویایی که یوسین بولت نتوانست به آن دست یابد، یعنی شکستن زمان 19 ثانیه در 200 متر، دست یابد. اما نایتون عجله نمی‌کند و می گوید: "من در بهترین حالت خود نیستم، اما وقتی به بهترین سطح خود رسیدم، می توانیم در مورد رکوردهای جهانی صحبت کنیم."

دیگر خبرها

  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم