Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی انجمن روزنامه نگاران مسلمان؛ علی اکبر روح نواز گفت: انجمن روزنامه نگاران مسلمان به لحاظ مسؤولیت صنفی، خود را موظف به پیگیری مشکلات و مطالبات صنفی روزنامه نگاران در سراسر کشور می‌داند و اخبار و اطلاعات واصله حکایت از این دارد که در زمینه یارانه کاغذ مطبوعات محلی، استانی و منطقه‌ای برای دوره شش ماهه دوم سال ۹۶ که در این اواخر لیست آن منتشر شده است، بخشی مهمی از نشریات از دریافت یارانه حذف و محروم شده اند و به این وضع اعتراض دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لیست منتشره یارانه کاغذ در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از این دارد که از میان افزون بر ۷ هزار نشریه دارای مجوز انتشار در کشور، تنها ۲ هزار نشریه مشمول یارانه شده اند.

روح نواز گفت: بیشترین فراوانی ارقام واریزی در لیست منتشره، مبلغ ۸۰۰ هزار تومان یارانه کاغذ برای ۶ ماه است که بیانگر وضعیت مطبوعات بخش خصوصی و اوج مظلومیت این صنف است.

وی با بیان این که فرمول محاسبه و واریز یارانه کاغذ مطبوعات محلی چارچوب مشخص و قابل دفاعی ندارد، خواستار آن شد که معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای احترام به منشور حقوق شهروندی و خواسته بحق و قانونی مدیران رسانه‌های خصوصی، در شیوه محاسبه یارانه کاغذ تجدیدنظر و شفاف سازی کند.

سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان تأکید کرد که نبود شفافیت در نحوه محاسبه و واریز یارانه کاغذ مطبوعات محلی نه تنها به صلاح معاونت مطبوعاتی نیست بلکه بر ابهامات خواهد افزود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ضرورت پاسخگویی یارانه حذف مطبوعات محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است اسناد بالادستی آموزش عالی یکپارچگی ندارند/ تورم قوانین معضل جدی نظام دانشگاهی محصولات دانشجویان دانشگاه آزاد به بازار «چارسوق» رسید/ تاسیس ۵۰ فروشگاه آنلاین انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم رفع محدودیت تحقیقات نظامی در آلمان/ ۶۰ دانشگاه آلمانی متعهد به تحقیقات غیرنظامی هستند نیمی از افراد بالای ۶۵ سال بی‌دندان هستند / چرا دندان پزشکان با بیمه‌ها قرارداد نمی‌بندند؟

عاطفه اسحاقی کد خبر: 1228920 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • محاسبه هزینه حمل بار بین المللی
  • صد و شصت و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد