Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی پروردگار است که با عنایت ویژه به بندگان برگزیده دعوت به عمل آمده است و این نهایت لطف خداوند نسبت به بندگان مومن خود است.

وی ابراز داشت: از آنجایی که مهمان حبیب خدا است و دستور اسلام اِکرام و احترام به مهمان است بنابراین خداوند نسبت به مهمان ماه مبارک رمضان توجه خاصی دارد و البته برای مهمان هم لازم است که آداب این مهمانی معنوی را رعایت کند و با آمادگی کامل بر سر سفره معنوی این ماه حضور به هم رساند به نحوی که شأن میزبان را رعایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه شباهت‌های مهمانی خدا با مهمانی‌های دیگر در لطف و عزت صاحبخانه نسبت به مهمان است، افزود: خداوند به بندگانش خبر داده که در این ماه تصمیمات مهمی گرفته شود و مقدارت انسان در طول سال و یا در طول عمر رقم خواهد خورد.

وی عنوان کرد: یکی از آداب حضور در این مهمانی معنوی ماه مبارک رمضان رعایت شئونات اخلاق اسلامی است که اگر رعایت نشود درخت ایمان هرگز به ثمر نخواهد نشست.

شیرزادی در پایان اهمیت اخلاق اسلامی تا آنجا است که وقتی خداوند هدف از بعثت را بیان می‌کند می‌فرماید مکارم اخلاق نتیجه بعثت است و خداوند متعال رسول اکرم(ص) را به خاطر فضائل اخلاقی ستوده است، خاطرنشان کرد: پیامبر مهربانی‌ها رسول اکرم(ص) فرموده است« کاملترین درجه ایمان برای صاحبان خُلق  نیکو است».

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شیرزادی نهاوند ماه رمضان اخلاق اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد

مدیرباشگاه سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد.

طرفداری | کمیته اخلاق از حضور فتاحی در این کمیته خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره¬ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • صادقی به کمیته اخلاق احضار شد