Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:48:42 GMT

راهیابی کمانداران به مرحله حذفی جام جهانی ترکیه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۷۴۷۵

راهیابی کمانداران به مرحله حذفی جام جهانی ترکیه

مرحله دوم مسابقات جام جهانی تیروکمان که در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است، کمانداران کامپوند به مرحله حذفی جام جهانی راه یافتند.

به گزارش ایسنا، مرحله دوم مسابقات جام جهانی تیروکمان که از امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در آنتالیای ترکیه در حال برگزاری است، تیم کامپوند زنان و مردان در بخش انفرادی، تیمی و میکس به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کامپوند تیمی مردان و در مرحله مقدماتی جام جهانی تیروکمان، اسماعیل عبادی با کسب ۷۰۷ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت، نیما محبوبی با ۶۹۹امتیاز در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی بیست‌و نهم شد، حمید کاظم‌پور با ۶۹۶ امتیاز در جایگاه سی‌و هفتم جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی ایستاد و مجید قیدی با ۶۹۴ امتیاز،  چهل و چهارم شد

همچنین در بخش مرحله مقدماتی جام جهانی تیروکمان و در کامپوند زنان، فرشته قربانی با ۶۷۸ امتیار در جایگاه چهل وسوم جدول رده‌بندی قرار گرفت، پریسا براتچی با ۶۸۵امتیاز، بیست و نهم شد، راحله فارسی با ۶۹۱ امتیاز در جایگاه نوزدهم جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت و کیسا بایبوردی با ۶۶۷ امتیاز، پنجاه و هشتم شد.

در ادامه این رقابت‌ها و در مرحله حذفی کاظم‌پور در اولین دیدار خود به مصاف حریفی از صربستان خواهد رفت، مجید قیدی با کمانداری از اندونزی دیدار خواهد داشت، نیما محبوبی و اسماعیل عبادی در اولین دیدار خود از مرحله حذفی استراحت دارند. همچنین پریسا براتچی و فرشته قربانی و راحله فارسی نیز در اولین دیدار خود در مرحله حذفی با قرعه استراحت مواجه شدند، اما کیسا بایبوردی در اولین دیدار خود به مصاف کمانداری از قزاقستان می‌رود.

در بخش میکس تیم کامپوند ایران متشکل از اسماعیل عبادی و راحله فارسی در دور اول رقابت حذفی استراحت دارند، در دور دوم برابر کماندارانی از روسیه به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در بخش کامپوند مردان، تیم ایران متشکل از اسماعیل عبادی، حمید کاظم‌پور و نیما محبوبی در مرحله مقدماتی ششم شدند. تیم کامپوند مردان در دور اول مرحله حذفی استراحت دارند اما در دور دوم به مصاف ایتالیا می‌روند.

تیم کامپوند زنان نیز متشکل از فرشته قربانی، راحله فارسی و پریسا براتچی در مرحله مقدماتی جام جهانی تیروکمان یازدهم شدند. تیم کامپوند زنان در دور اول مرحله حذفی استراحت دارند و در دور دوم به مصاف تیم آمریکا خواهند رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی