Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:41:38 GMT

ارسال آثار به کتاب سال یزد تا پنجم خرداد 97 تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۷۵۲۰

ارسال آثار به کتاب سال یزد تا پنجم خرداد 97 تمدید شد

یزد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: مهلت ارسال آثار به دومین دوره کتاب سال یزد (جایزه شهید صدوقی) که فراخوان آن پایان بهمن ماه 1396 داده شد، تا پنجم خرداد 1397تمدید شده است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، مجید جوادیان زاده افزود: مهمترین هدف این دوره شناسایی و معرفی کتاب های برتر، کمک به اعتلای کیفیت دانش و فرهنگ مکتوب، معرفی و توسعه هویت فرهنگی، حمایت از ناشران، نویسندگان و پدید آورندگان آثار مکتوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جایزه کتاب سال یزد یادمان شهید محمد صدوقی بر اساس رویکرد توسعه فرهنگی - اجتماعی بنا نهاده شد و با متولی گری خانه فرهنگ صدوقی و با حمایت این اداره کل برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: آثار ارائه شده برای ارزیابی باید از اسفند 1394 تا خرداد 1397 چاپ و برگه اعلام وصول داشته باشد.
جوادیان زاده، گفت: زمان اعلام برگزیدگان و مراسم اهدای جوایز برگزیدگان 14 تیر ماه روز قلم خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: دبیرخانه دومین دوره کتاب سال یزد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار دارد و تارنمای اینترنتی www.yazdaward.ir با هدف اطلاع رسانی در این ارتباط راه اندازی شد.
در سالهای 1392 تا 1396 مجوز انتشار یکهزار و 168 عنوان کتاب در استان صادر شد.
شهید صدوقی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید یزد 11تیرماه 1361 توسط منافقان کوردل در مسجد ملااسماعیل این شهر به شهادت رسید.
7532/ 2047/
@irnayazdd

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب سال شهيد صدوقي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.
سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه