Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@00:02:35 GMT

صالح مصطفوی : تغییر پست ، وریا را از جام جهانی دور کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۷۵۶۴

صالح مصطفوی : تغییر پست ، وریا را از جام جهانی دور کرد

مربی سابق استقلال می گوید تغییر پست وریا غفوری در خط خوردنش از تیم ملی تاثیر داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش امروز پرده از رازی مهم برداشت و اعلام کرد که تغییر پست وریا غفوری از مدافع راست به هافبک راست در استقلال باعث شد او از حضور در جام جهانی باز بماند.

صالح مصطفوی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر پست وریا غفوری در کیفیت بازی او تاثیر گذاشته است یا نه گفت:

من اینطور به سوال شما جواب می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مصدومیت بیش از ۳ هفته برای بازیکن اتفاق بیفتد در کیفیت فوتبال او تاثیر می گذارد.  وقتی بازیکن بیشتر از ۳ هفته در یک فضای دیگر بازی می کند؛ مثلا لیگ آلمان بوده و به لیگ قطر می رود هم شکل بازی عوض می شود. دلیل این که بازیکنان ایرانی از خارج می آیند اوایل خوب نیستند همین موضوع است. مثلا پژمان منتظر اوایل فصل خوب نبود ولی رفته رفته به بازیکن خوبی تبدیل شد.

او ادامه داد:

حالا به سوال شما می رسم، وقتی بازیکنی در پست دیگر بازی می کند پاسخ مثبت است و در کیفیت فوتبال آن بازیکن تاثیرگذار است. دفاع راست و هافبک راست دو پست نزدیک به هم هستند ولی بازهم تغییر پست موثر است و در کیفیت بازیکن تاثیر می گذارد. اما اینکه تغییر پست در وریا غفوری تاثیر می گذارد یا نه باید با بقیه بازیکنان مقایسه شود. منظور من این است که باید نگاه شود که بازیکنانی که در پست او بازی کرده چه کیفیتی دارد. نهایت نظر من این است که کی روش لیستش را انتخاب کرده است و در هر لیستی بالاخره به یکسری بازیکن اجحاف می شود. اما در فاصله چند روز مانده به جام جهانی وظیفه ما حمایت است و نباید جو منفی درست کنیم.

مربی سابق استقلال در پاسخ به این سوال که اگر خودش سرمربی تیم ملی بود آیا وریا غفوری را به جام جهانی می برد یا نه هم گفت:

سوال سختی است. شیرین ترین سختی کار کی روش این است که از بین این تعداد بازیکنان خوب ۲۴ نفر را انتخاب کرده است. وریا خیلی زحمت کشید و من برای تک تک عرق هایی که برای حضور در جام جهانی ریخت احترام ویژه ای قائل هستم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال استقلال جام جهانی 2018 کارلوس کی روش وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد:"اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون(دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

دیگر خبرها

  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی