Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@00:29:31 GMT

کشاورزان را در دادگاه‌ها گرفتار نکنید

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۷۶۱۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ضیاء الله اعزازی در نشست شورای اداری بناب گفت: بسیاری از کشاورزان در زمین‌هایی که مورد اختلاف خوانده می‌شود، سال‌های متمادی کشاورزی کرده و حال مجبورند به علت شکایت منابع طبیعی و برای اثبات مالکیت خود، مدت‌ها در محاکم قضایی معطل شوند.
او با اشاره به اینکه از طریق محاکم قضایی نمی‌توان این مشکل را حل کرد افزود: اگر از این کشاورزان حمایت نشود، علاوه بر افزایش مهاجرت از روستا‌ها به شهر، پایه‌های اشتغال پایدار کشاورزان هم سست خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم بناب در مجلس با انتقاد از مدیریت امور آب استان گفت: علیرغم پیگیری‌های متعدد در خصوص حل مشکلات آب کشاورزی منطقه، هنوز در این زمینه به نتیجه نرسیده ایم.
اعزازی در خصوص ساماندهی چاه‌های غیر مجاز روستای قره چپق هم گفت:۸۰۰ کشاورز این روستا، داوطلبانه آماده مسدود کردن این چاه‌ها هستند، اما آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان با گذشت بیش از یک سال، به این مهم رسیدگی نکرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشاورز دادگاه اختلاف شکایت منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد دانشور، معاون شرکت آب منطقه‌ای قم، گفت: سهم آب کشاورزی کشاورزان جمکران به دلایل شائبه برانگیزی قطع و مسیر آن به سمت نامشخصی هدایت شده است.

دانشور گفت: این موضوع موجب شده ضمن ضرر به کشاورزان، میزان زیادی از این آب دچار هدر رفت شود.

کشاورزان این محدوده هم ادعا می‌کنند بیش از ١٠ روز است که هیچ آبی از مسیر این حقابه‌ها که در محدوده فلکه ارتش قم است هدایت نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • راهکار سند تحول قوه قضاییه برای ارزیابی ادله در محاکم