Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:59:02 GMT

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات در مازندران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۷۹۰۰

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات در مازندران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی یوسفی با اشاره به دغدغه اصحاب رسانه مازندران در خصوص داوری هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اظهار کرد: داوران جشنواره توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها تعیین می‌شود که قطعاً از اساتید این رشته و صاحب‌تجربه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از همکاران رسانه‌ای استان در روزهای گذشته نامه‌ای را خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ارسال کردند که در آن از داوری جشنواره ابراز نگرانی کردند که از همین فرصت استفاده کرده و به همه فعالان رسانه‌ای مازندران اطمینان می‌دهیم که داوری آثار به‌صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران خاطرنشان کرد: آثار ارسالی پس از تأیید شرایط حضور در جشنواره بدون ذکر نام صاحب اثر در اختیار داوران قرار می‌گیرد و داوران باتجربه فقط آثار را ازنظر حرفه‌ای داوری می‌کنند.

یوسفی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان خواست تا بدون نگرانی در خصوص داوری جشنواره آثار فاخر خود را هرچه زودتر از طریق سامانه ارسال کنند و مهلت ارسال آثار تا ۱۸ خرداد است و این زمان به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران بابیان اینکه هر شرکت‌کننده در دو بخش و در هر بخش می‌تواند سه اثر ارسال کند، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در ارسال آثار شرایط جشنواره را از طریق شیوه‌نامه دنبال کرده و بر اساس محورهای تعیین‌شده به ارسال آثار خود بپردازند.

وی بیان داشت: مازندران تنها استانی است که نفرات اول جشنواره را به سفر خارج از کشور جهت بازدید رسانه‌ای اعزام می‌کند که نشان از کیفیت و اهمیت جشنواره مذکور دارد.

یوسفی در پایان یادآور شد: تمامی رسانه‌های استانی دارای مجوز و سایر رسانه‌های دارای سرپرستی استان می‌توانند در جشنواره امسال شرکت کنند و هیچ‌گونه محدودیتی از این حیث وجود ندارد.

کد خبر 4302618

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره مطبوعات خانه مطبوعات مازندران علی یوسفی ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد خرم آباد اشتغال بیرجند تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه‌شب‌بازی با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان تمدید شد و هنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است.

این جشنواره به میزبانی خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند.‌

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل‌شده را به همراه سایر مدارک به آدرس بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶، کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا، از طریق پست یا به صورت حضوری ارسال کنند.

نخستین جشنواره سراسری خیمه‌شب‌بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087716 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»