Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله دوم رقابت‎های تیراندازی با کمان جام جهانی در سال 2018 از امروز به میزبانی ترکیه آغاز شد. در مرحله مقدماتی کامپوند انفرادی مردان که 81 کماندار در آن با هم رقابت کردند، اسماعیل عبادی، نیما محبوبی، امیر کاظم پور و مجید قیدی به ترتیب در رده‌های هفتم، بیست و نهم، سی و هفتم و چهل و چهارم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله حذفی این مسابقات  امیر کاظم‌پور با حریفی از صربستان دیدار خواهد کرد. مجید قیدی با نماینده اندونزی روبه رو خواهد شد. نیما محبوبی و اسماعیل عبادی نیز با قرعه استراحت روبه رو شدند.

در بخش مقدماتی کامپوند زنان و در پایان رقابت 66 کماندار راحله فارسی در رده نوزدهم ایستاد. فرشته قربانی و پریسا براتچی نیز در رده چهل و سوم و بیست و نهم قرار گرفتند. گیسا بایبردی نیز در رده پنجاه و هشتم قرار گرفت.  در مرحله حذفی براتچی، قربانی و راحله فارسی با قرعه استراحت رو به رو شدند. بایبردی با حریفی از قزاقستان دیدار خواهد کرد.

در بخش میکس کامپوند نیز تیم ایران با ترکیب راحله فارسی و اسماعیل عبادی در رده نهم ایستاد. این تیم در مرحله اول حذفی با قرعه استراحت و در دور دوم با روسیه رو به رو خواهد شد.

تیم کامپوند مردان با ترکیب عبادی، محبوبی و کاظم‌پور در مرحله مقدماتی‎ ششم شد. این تیم در مرحله اول حرفی با قرعه استراحت رو به رو شده است و در دور دوم با ایتالیا بازی خواهد کرد.

تیم کامپوند زنان با ترکیب راحله فارسی، فرشته قربانی و پریسا براتچی در رده یازدهم قرار گرفت. این تیم در مرحله اول حرفی با قرعه استراحت رو به رو شده است و در دور دوم با آمریکا بازی خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیراندازی با کمان کامپوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور