Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، نصرالله کشاورز بیان کرد: طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی، افزایش قیمت کالا به بهانه افزایش نرخ ارز غیرقانونی است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی ذیربط، مقرر شد رصد و پایش بازار به صورت تخصصی و با تشکیل تیم مشترک بازرسی با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، بهداشت و اتاق اصناف به صورت مستمر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان افزود: حین بازرسی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب، تخلف مذکور ثبت و پس از تشکیل پرونده برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به نقش موثر مردم در کاهش تخلفات صنفی، سامانه دریافت شکایات (تلفن 124)، آماده دریافت گزارشات مردمی در تمام ساعات شبانه روز است و همکاران بازرسی سازمان پس از دریافت شکوائیه مردم در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به آن اقدام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گران فروشی افزایش قیمت ارز بازرسی اصناف استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی طیبی گفت: پرونده قاچاق ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بندر ماهشهر رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و وصول کرد.

طیبی ادامه داد: ماموران پایگاه دریابانی بندر ماهشهر این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اضافه کرد: همچنین پرونده قاچاق مواد غذایی شامل؛ انواع کنسروجات، نوشیدنی و مواد خوراکی به ارزش یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان باغملک رسیدگی شد.


وی گفت: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی باغملک این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان این استان را به واسطه داشتن مرز‌های خاکی و آبی یکی از گذرگاه‌های قاچاق کالا عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان