Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@03:08:26 GMT

مهار آتش‌سوزی درپتروشیمی بندر امام

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۸۲۷۸

بنابر اعلام شرکت پتروشیمی بندر امام آتش سوزی در این مجتمع که صبح امروز رخ داده بود، مهار شد. ناطقان: به نقل از شرکت پتروشیمی بندر امام، واحد وینیل کلراید منومر شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در ساعت ۷:۴۰ بامداد امروز، ۳۱ اردیبهشت ماه دچار آتش سوزی جزئی شد که این حادثه در همان لحظات اولیه تحت کنترل نیروهای آتش نشانی و امدادی شرکت قرار گرفت و پس از عملیات مهار آتش سوزی در ساعت ۸:۰۰، واحد یاد شده در حال تثبیت شرایط عملیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حادثه یک نفر دچار سوختگی جزئی شد که بلافاصله جهت مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافت.
منبع: ایسنا برچسب ها: مهار آتش‌سوزی ، پتروشیمی بندر امام ، پتروشیمی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مهار آتش سوزی پتروشیمی بندر امام پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی بیشه زار بیت قشم در منطقه حفاظت شده کرخه حمیدیه

امیر عطشانی رئیس اداره محیط زیست حمیدیه گفت: آتش سوزی در منطقه حفاظت شده کرخه موسوم به بیشه زار بیت قشم اتفاق افتاد که در ساعت‌های اولیه توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست و جنگل بان منابع طبیعی مهار و تا خاموشی کامل عملیات اطفاء ادامه یافت.

او می‌گوید: این آتش سوزی تقریباً در نیم هکتار اتفاق افتاد که با توجه به پوشش گیاهی متراکم بیشه زار بسرعت حریق توسعه‌یافته که با توجه حضور بموقع و هوشیاری مامورین در ساعات اولیه مهار گردید در خصوص علت آتش سوزی در دست بررسی می‌باشد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان حمیدیه افزود: بیشه زار بیت قشم در حوزه استحفاظی بخش مرکزی شهرستان حمیدیه، مسیر خسرج در نوار ساحلی رودخانه کرخه در منطقه مرزی بین شهرستان حمیدیه و شهرستان کرخه با مساحت تقریبی ۸۰ هکتار واقع شده است و دارای پوشش گیاهی متراکم و زیستگاه طبیعی جانوران و پرندگان بومی منطقه به شمار می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بیش از ۱.۳ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام وارد کشور شد
  • مهار آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز
  • عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • ادامه عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز+عکس
  • آتش سوزی در یکی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان مهار شد
  • مهار آتش سوزی بیشه زار بیت قشم در منطقه حفاظت شده کرخه حمیدیه
  • آتش‌سوزی ۲ انبار شرکت فولاد خوزستان مهار شد
  • مهار آتش سوزی در یکی از انبار‌های شرکت فولاد خوزستان
  • رشد ۷درصدی تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۲/ رفع چالش نقدینگی ۱۶ هزار واحد صنعتی با عرضه اعتباری ۸۰ همتی