Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:32:09 GMT

9 جاده کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۸۳۱۵

9 جاده کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

به گزارش  خبرگزاری برنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر رحمانی روز دوشنبه گفت: جاده اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده دیزین - شمشک در استان های تهران و البرز، استان ایلام جاده دره شهر - پلدختر (محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: همچنین در استان خوزستان مسیر شوش - فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است و تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) به علت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذرشهر و در استان ایلام جاده ایلام - ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به علت ریزش سقف تونل مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام – ایوان تونل رنو است.

رحمانی اضافه کرد: در استان اردبیل جاده خلخال - اسالم کیلومتر 7 تا 18،5 به علت عملیات راهسازی تا آخر تیر مسدود و مسیر جایگزین از جاده خلخال - پونل، در استان تهران مسیر فرعی امامزاده داود به علت ریزش کوه (تخته سنگ) تا اطلاع ثانوی و در استان گیلان جاده پونل-خلخال (محدوده کامل) به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar120.ir  نیز آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک مسدود شدن راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، محمد خزایی روز یکشنبه افزود: جاده بندرعباس به حاجی آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ تا ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت و آمد کنند.

وی ادامه داد: محور بندرعباس به حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت این تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ این محور از تاریخ یک خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و در این زمان آمد و شد وسایل نقلیه از مسیر برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور) به صورت ۲ طرفه امکان پذیر خواهد بود.

رییس اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و تعریض بخشی از مسیر ورودی شهرستان بستک توضیح داد: محور بستک به لار محدوده تنگ بستک به چاهبنارد کیلومتر صفر تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ تیر ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود است و رفت و آمد خودروهای عبوری از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان پذیر خواهد بود.

خزایی از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست با رعایت جوانب احتیاط و همکاری با راهداران از محدوده کارگاه‌های جاده‌ای تردد کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903055

دیگر خبرها

  • لحظه هولناک ریزش کوه در ایلام + ویدئو
  • (ویدیو) لحظه وحشتناک ریزش کوه در جاده استان ایلام
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران