Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز، 31 اردیبهشت ماه در جلسه هماهنگی مراسم ارتحال امام(ره) و راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه اکنون و با توجه به تحولات داخلی و خارجی ضرورت دارد به این گونه مناسبت ها با جدیت بیشتری پرداخته شود بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن سالگرد ارتحال امام (ره) و راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمنان باید متوجه شوند که ملت ما ذره‌ای از حمایت خود از امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نیامده است، افزود: هرآنچه امروز در کشور وجود دارد به برکت حضور مردم در صحنه های مختلف و حمایت قاطعانه از انقلاب اسلامی امام و رهبری است.
خوش اقبال حمایت مردم از انقلاب در چهاردهه گذشته را نشان از علاقه قلبی مردم به امام و کشور ارزیابی و بیان کرد: برگزاری مراسم و مناسبت های باشکوه در کشور فرصت مغتنمی برای انتقال ارزش های اسلامی و انقلابی به نسل جوان است.
وی ادامه داد: حضور پررزنگ مسئولان و مدیران در کنار مردم را مایه دلگرمی ملت و امید به آینده دانست و از همه مدیران خواست به عنوان کسانی که همه چیز خود را مدیون انقلاب و نظام هستند با حرکت در مسیر نورانی امام (ره) الگو و سرمشق باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان مراسم سالگرد ارتحال در استان باید به نحوی برگزار شود که همگان ببیند مردم استان عزادار و پایبند به آرمان‌ها هستند و توطئه دشمنان در سالیان گذشته هیچ اثری بر مردم نداشته است.
وی همچنین به ضرورت برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: نامگذاری آخرین جمعه هر ماه رمضان بنام قدس و دفاع از آرمانهای مردم فلسطین از ابتکارات امام راحل بود که در برگزاری باشکوه آن نباید هیچ کوتاهی صورت بگیرد.
خوش‌اقبال تاکید کرد: در مراسم روز قدس لازم است سخنرانی مفید و تاثیرگذاری در استان داشته باشیم و از ظرفیتهای موجود در همه حوزه ها و خصوصا از تریبون‌های نماز جمعه داشته باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

کد خبر 6096197

دیگر خبرها

  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد