Web Analytics Made Easy - Statcounter

برترین‌ها: ابرو چهره را قاب می‌کند. مد ابرو هر چند وقت یکبار تغییر می‌کند. حتما طی سال‌ها متوجه تغییر متناوب مد ابرو از ابرو‌های بسیار نازک تا بسیار پهن و پرپشت شده اید، اما افراد جسوری هم هستند که ابروهایشان در این دسته بندی معمولی نمی‌گنجد و واقعا مشخص نیست با چه فکری چنین ابروهایی را برای صورت خود انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابرو‌ با طرح گل مطمئن نیستیم اما ظاهرا این زن ابروهایش را کاملا تراشیده و کشیدن ابرو‌های تازه اش را به یک کودک سپرده است. ابروهای او به درد کسی می‌خورد که در محل کارش زیاد با مردم سر و کار ندارد. اصلا ممکن است این زن مثلا در بانک یا در روابط عمومی یک اداره کار کند؟     سلطان ابرو ظاهرا این زن بیچاره در تاریکی آرایش کرده چون مشکل فقط ابرو‌ها نیست، تن نارنجی رنگی که به صورتش داده و رژ لب سفیدش او را واقعا وحشتناک کرده است. امیدواریم این نوع آرایش یک شوخی باشد نه یک انتخاب واقعی.     صاف و باریک ما مطمئنیم که تصویر زیر واقعی است. این زن ابروهایش را تراشیده، سایه ابرو‌های واقعیش را زیر این ابروهای غیرطبیعی می‌توانید ببینید. اما اینکه چرا چنین مدلی را برای ابروهای جدیدش انتخاب کرده واقعا نمی دانیم!       همیشه عصبانی       مهارت نقاشی این زن مرزهای کشیدن ابرو را جابجا کرده است. اما به سختی می‌توان گفت همه ابروهایش کار مداد است یا قسمتی از آن طبیعی است.  

ابرو‌های قهر به نظر می‌رسد عصای حضرت موسی به وسط ابروهای این زن خورده است که این قدر از هم دور شده اند. او هم ابروهایش را تراشیده و به شکل عجیبی دور از هم کشیده است.     ابرو‌های ریز این دختر بیچاره هم ابروهایش را تراشیده و به شکل یک اخم کوچولو دوباره کشیده است.       این یکی خیلی تحت تاثیر اینستاگرام قرار گرفته   اثرات دیدن یک ابروی اینستاگرامی در زندگی واقعی می‌تواند مثل تصویر زیر کاملا ترسناک باشد. به خصوص در مورد دخترانی که ابروهای کمی دارند، اثر آرایش می‌تواند بسیار واضح و زشت باشد.     وقتی عاشق یک برند می‌شوی واقعا در مورد این ابرو چه می‌توان گفت؟ واضح است که این دختر علاقه زیادی به برند نایکی دارد. شاید هم ورزشکار است و قبل از بازی به خودش انگیزه می‌دهد. شاید هم شرط بندی کرده و یا شاید فقط قصد شوخی دارد چون در این دوره و زمانه خیلی‌ها برای لایک جمع کردن در اینستاگرام هر کاری می‌کنند.     ابرو‌های پرپشت و سر بالا

این یکی از بدترین مدل‌های ابرو‌ی اینستاگرامی است و به نظر می‌رسد از یک ماژیک برای کشیدن ابروهایش استفاده کرده است. جالب است که این زن در کنار ابرو‌های وحشتناکش هیچ آرایشی هم ندارد. به هر حال هیچ دلیلی غیر از شوخی نمی‌توان برای چنین ابرو‌هایی پیدا کرد.

    نقاشی کودکان ظاهرا این زن ابروهایش را تراشیده و با یک خط چشم برای خودش ابرو کشیده است. اما برای این کار از هنرمندی یک کودک ۴ ساله استفاده کرده است. احتمالا هیچوقت نمی‌خواهید با چنین کسی روبرو شوید.     ابرو‌های آنتنی این زن هم ابروهایش را تراشیده و کشیدن دو خط راست زاویه دار را به یک ابروی طبیعی ترجیح داده است. حتما خیلی از شما با دیدن ابرو‌های او یاد شاخک حشرات افتادید. شاید هم عاشق حشرات باشد.     وقتی می‌خواهید همه چیز را به هم وصل کنید ما مطمئن نیستیم اینجا چه خبر است. آیا واقعا ابروهایش به موهایش وصل است یا آن را کشیده است. اگر موی واقعی باشد به نظر می‌رسد زیادی رشد کرده است.       وقتی نسبتا پیوسته این زن آنقدر ابروهایش را نزدیک به هم کشیده که تقریبا به هم وصل شده اند. ویژگی‌های صورت این زن کاملا زیباست و فقط ابرو‌ها او را زشت کرده اند. امیدواریم به زودی به این حقیقت پی ببرد.     تک ابرو به هر دلیلی این زن تصمیم گرفته وسط آرایش و فقط با یک ابرو از خودش سلفی بگیرد. به نظر می‌رسد بدون آرایش هیچ ابرویی ندارد یا ابرو‌های بسیار روشنی دارد.     ابرو‌های برس کشیده بالاخره ابرویی دیدیم که با مداد کشیده نشده است. این زن ابروهایش را به سمت بالا برس کشیده و احتمالا با نوعی ژل تثبیت کرده است.     نظرتان درباره این یکی چیست؟       ظاهرا این دختر عروسکش را خیلی دوست دارد که سعی کرده خودش را شبیه آن کند.درست است که فک‌ها واقعا زیبا و دوست داشتنی هستند، اما نه آنقدر که خودتان را شبیهشان کنید. شاید او با یک آژانس محیط زیستی کار می‌کند و برای آگاهی‌رسانی درباره این موجودات این کار را کرده است.   true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا شهر سوخته واقعا سوخته است؟

شهر سوخته یکی از باستانی‌ترین تمدن‌های ایران، خاورمیانه و جهان به شمار می‌رود که می‌توان در آن نخستین آثار زندگی انسان‌ها در قالب یک ساختار شهری متراکم در دوران باستان را دید.

به گزارش اقتصادآنلاین، شهر سوخته سیستان و بلوچستان یکی از تمدن‌های باستانی جهان است که از نظر بررسی زندگی انسان در زمان گذار از کوچ‌نشینی به یکجانشینی و کشاورزی، اهمیت فراوانی دارد و امروزه یکی از جا‌های دیدنی ایران است. شهر سوخته در ۵۰ کیلومتری جنوب زابل و در ۱۷۵ کیلومتری شمال زاهدان قرار گرفته است و جاده زابل –زاهدان از کنار آن عبور می‌کند.

نزدیک‌ترین روستا به شهر سوخته، روستای رامشار است که در ۸ کیلومتری شمال شهر سوخته و در مسیر جاده به سوی زابل قرار دارد.

تاریخچه پیدایش شهر سوخته

پیشینه پیدایش شهر سوخته به دوران برنز یعنی چیزی در حدود ۵۰۰۰ سال پیش باز می‌گردد. شهر سوخته در منطقه‌ای که زمانی به سبب حضور رود هیرمند بسیار حاصلخیز بود شکل گرفت. شهر سوخته و تمدن باستانی جیرفت، هر دو تمدن‌هایی برآمده از همین منطقه آبرفتی هستند. دریاچه هامون روزگاری دریاچه بسیار پرآبی بوده است و رود هیرمند و رود‌هایی دیگر آن را تغذیه می‌کرده است. از همین رو منطقه را می‌توان از نظر سرسبزی، به پیرامون رود نیل در مصر تشبیه کرد.

این سرسبزی پیرامون شهر سوخته و تمدن جیرفت موجب می‌شده است، مردم این سرزمین صنایع متنوع و گسترده‌ای را ایجاد و ترویج کنند. آن‌ها از نیزار‌های دریاچه هامون، حصیربافی می‌کردند. به کمک معادن لاجورد، به ساخت زیورآلات طلا و لاجورد پرداخته و در کوره‌هایی که در اختیار داشتند، ابزار‌های فلزی مانند قلاب ماهیگیری می‌ساختند.

نشانه‌هایی وجود دارد که از ارتباط تجاری و بازرگانی میان مردمان تمدن شهر سوخته و تمدن‌های غرب ایران و میان رودان خبر می‌دهد. اگر این نظریه درست باشد این نشان می‌دهد مسیر‌های بازرگانی زمینی و دریایی در خلیج فارس در جریان بوده و اهالی این دولت شهرها، نه تنها از وجود هم خبر داشته‌اند، کالا‌ها و تولیدات خود را با یکدیگر مبادله می‌کرده‌اند.

شهر سوخته به مانند تخت جمشید، دارای سامانه دفع فاضلاب و گردش آب به کمک لوله‌های سفالی بوده است. همچنین مهر‌هایی در این شهر یافت شده که نشان از ساختار اداری و رسمی توسعه یافته‌ای در آن است.

آیا شهر سوخته واقعا سوخته است؟

در حقیقت در شهر سوخته بر خلاف آنچه از نامش استنباط می‌شود، هیچ آتش سوزی بزرگی رخ نداده است. این اسم را یک افسر نظامی انگلیسی به نام کلنل بیت، به دلیل وجود خاکستر‌های زیاد پیرامون شهر بر آن گذاشته است. اما این خاکستر‌ها محصول کوره‌های تولید اشیای فلزی بوده است و به عنوان پسماند در بیرون از شهر انباشته می‌شده است. شهر سوخته در اثر کاهش آب و تغییر مسیر رود هیرمند و خشک شدن اقلیم منطقه متروکه شده و جنگ بزرگی در آن رخ نداده است.

موزه شهر سوخته

برای نمایش و همچنین امور پژوهشی و باستان شناسی درباره تمدن شهر سوخته، یک موزه و پژوهشکده در نزدیکی محوطه ساخته شده است. در این موزه، اشیای یافت شده مانند سفال و اشیای گوناگون مورد استفاده در زندگی مردمان این شهر به نمایش گذاشته شده است. همچنین مدلی از ساختار کفن و دفن مردگان در این شهر، بازسازی شده و در موزه شهر سوخته به نمایش درآمده است.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ایلان ماسک با «سی‌ان‌ان» به جنجال کشیده شد
  • شهر سوخته واقعا سوخته است؟
  • در یک حوزه انتخابیه صلاحیت نفر اول رد و انتخابات به دور دوم کشیده شد
  • کرکره فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی پایین کشیده شد
  • (ویدئو) مجسمه پوتین در پراگ به آتش کشیده شد
  • آیا واقعاً خدا همه گناهان را تا روز قیامت می‌بخشد؟
  • آیا شهر سوخته واقعا سوخته است؟
  • فیلم| اگر ساعت موبایلمان روز اول فروردین ۱۴۰۳ به جلو کشیده شد چه کنیم؟
  • اگر ساعت موبایلمان روز اول فروردین ۱۴۰۳ به جلو کشیده شد چه کنیم؟ + تصاویر
  • پیروزی طبیعت مقابل شهرداری ارومیه/ کار به بازی سوم کشیده شد