Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:38:36 GMT

برپایی بازارچه خیریه در قزوین

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۸۵۳۲

برپایی بازارچه خیریه در قزوین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ این بازارچه خیریه به مناسبت ماه مبارک  رمضان برپا شده و  تا  روز چهارشنبه برای بازدید علاقه مندان  دایر است.

در این بازارچه  محصولاتی مانند چای،  دمنوش، گل و گیاه، کتاب، انواع بدلیجات، صنایع دستی شامل چهل تیکه، سفال و شمع

 در ۲۸ غرفه  به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از درآمد حاصل از این بازارچه به نفع نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

برپایی بازارچه خیریه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانِ اسکان مسافران در زائرسراهای امامزادگان

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی - اجتماعی و سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر که به فکر راه‌اندازی برنامه کاربردی هستیم تا بتوانیم موضوعات مختلف در امامزاده‌ها را پیگیری کنیم، گفت: برنامه‌های امامزاده‌ها بسیار متنوع است. یعنی از نظر فعالیت‌های فرهنگی از قبیل اینکه چه تعداد امام جماعت در امامزاده حضور دارد، آیا کرسی قرآنی، تفسیر و حلقه‌های معرفتی تشکیل می‌شود؟ آیا فلان امامزاده زائرسرا دارد؟ امکان استفاده از آن چگونه است؟ اینکه کسی بخواهد نذورات بدهد یا مراسم ترحیم برگزار کند، آیا ظرفیت برای برگزاری وجود دارد؟ این خدمات می‌تواند در آن برنامه تعریف شود.

حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: البته امکانات امامزاده‌ها با یکدیگر متفاوت است. ما هم به دنبال برنامه کاربردی بودیم، تا بتواند برنامه هر امامزاده را انعکاس دهد، مخاطبین بتوانند در صفحات امامزاده‌ها عضو شوند، بازخوردشان را نسبت به خدمات ارائه شده اعلام کنند. ما هم از این بازخورد‌ها در سطوح مدیریتی استفاده کنیم. 

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در پاسخ به این سوال که چگونه مسافران از زائرسرا‌های امامزاده‌ها باخبر شوند؟ توضیح داد: تعداد زیادی از امامزاده‌ها زائرسرا دارند. گاهی این زائرسرا‌ها شامل یک اتاق، گاهی یک سوئیت و در چند جا به صورت هتل است. در مجموع ۵۴۸۹ باب اتاق، زائرسرا و سوئیت آمادگی اسکان مسافران در ایام نوروز را دارد. الان در ایام عید هر شب امکان اسکان ۴۰۰ هزار نفر در سطح کشور در زائرسرا‌ها فراهم است.

معاون فرهنگی - اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ان‌شاء‌الله نیاز به اسکان ضروری مسافران بخاطر بارندگی، سیل و ... در ایام نوروز پیش نیاید، گفت: ولی طبق تجربه سال‌های گذشته ممکن است نیاز به اسکان ضروری شود، که این آمادگی وجود دارد. سال‌های گذشته هم در خدمت دوستان در ستاد بحران استان‌ها بودیم، که امکانِ اسکان اضطراری انجام می‌شد. در برنامه کاربری هم این خدمت دیده شده، تا زائران بتوانند امکان رزرو زائرسرای امامزادگان را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • روایتی از آخرین نفس‌های یک بازارچه قدیمی
  • امکانِ اسکان مسافران در زائرسراهای امامزادگان
  • برپایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در ساری
  • توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان جرقویه علیا
  • حال و هوای بازار شب عید در چهارمحال و بختیاری + تصاویر
  • درآمد ۱۲ میلیارد تومانی اوقاف مازندران از ۵۳ باغ موقوفی
  • ثبت ۱۷ وقف جدید در استان فارس
  • توزیع یک هزار بسته های معیشتی در شاهرود
  • برپایی بازارچه دائمی مشاغل خانگی در فردیس
  • مهربانی کنیم برای حدود ‌235 خانواده سرطانی