Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@00:26:18 GMT

وقوع رگبار باران و وزش باد در آسمان لرستان تا پایان هفته جاری

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۸۵۸۱

وقوع رگبار باران و وزش باد در آسمان لرستان تا پایان هفته جاری

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی لرستان با صدور اطلاعیه ای وقوع رگبار باران و وزش باد در آسمان لرستان تا پایان هفته جاری را پیش بینی کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی، از امروز دوشنبه بعدازظهر و تا پایان هفته جاری با عبور متناوب امواج کم دامنه تراز میانی جو و شرایط همرفت، به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب، افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه لحظه ای پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط ناپایدار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه عمدتاً در نواحی شرقی و شمالی استان، نمود بیشتری داشته و احتمال رگبار تگرگ در سطح استان تقویت می شود. همچنین این شرایط ممکن است طی ساعاتی از روزهای یاد شده هوای برخی نواحی را غبارآلود کند.

با توجه به ماهیت رگباری بارش ها، در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها همراه خواهد بود. از این رو توصیه می شود برای جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

کد خبر 4302640

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران خرم آباد ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد خرم آباد اشتغال بیرجند تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز چهارشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و غبار محلی در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

 روز پنجشنبه نیز آسمان نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و غبار محلی رخ خواهد داد که رگبار باران در برخی مناطق استان هم دور از انتظار نیست.

روز جمعه رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت بیشتر نقاط استان را در بر خواهد گرفت. دمای هوا از فردا کاهشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • باران در راه خراسان رضوی
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است