Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی با هیات همراه از مجموعه شرکتهای بهمن موتور و کروز بازدید و به لزوم واگذاری سایپا و ایران خودرو به بخش خصوصی واقعی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، عزیز اکبریان نماینده شهرهای کرج، اشتهارد و فردیس و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس جمهوری اسلامی در بازدیداز بهمن موتور به سوابق گذشته گروه بهمن اشاره کرد و گفت: امروز تحولات زیادی در زمینه توسعه و مدرن سازی خطوط تولیدی در این مجموعه صورت گرفته ضمن اینکه شادابی و نشاط در فضای کاری در بین کارکنان نیز مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان تبریک به مجموعه گروه بهمن و سهامداران آن، ابراز امیدواری کرد: به طور قطع کمیسیون صنایع مجلس از اینگونه شرکتها و نیروهای خدوم حمایت خواهد کرد و امیدواریم تغییری که در مجموعه گروه بهمن پیش آمده و از شرکت خصولتی به خصوصی واقعی تبدیل شده است در شرکتهای دیگر هم شاهد باشیم چرا که این مجموعه با خصوصی شدن علاوه بر توسعه فضای تولیدی به توسعه اشتغال نیز پرداخته است.

اکبریان همچنین در بازدید از مجموعه کروز به عنوان بزرگترین قطعه ساز کشور بیان کرد: طی بازدیدهایی که تا کنون از شرکتهای مختلف داخلی و خارجی صورت گرفته است می توان ابراز داشت که قطعه سازی کروز با بالاترین تکنولوژی روز در حال فعالیت است و از افتخارات کشور محسوب می شود و به طور قطع با وجود شرکتهایی همچون کروز نباید از تحریم ها واهمه ای داشت و باید به اینگونه شرکتها کمک و از آنها حمایت کرد تا در عرصه جهانی ممتاز شوند.

رئیس کمسیون صنایع  و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص حمایت مجلس از بخش خصوصی واقعی در صنعت خودرو همچون کروز ، ابراز داشت: تنها راه نجات صنعت کشور به ویژه بخش خودروسازی، حما یت از  بخش خصوصی واقعی برای ورود به این حوزه است چرا که صنعت خودرو سازی صنعت پویا یی است و ارز آوری فراوانی برای کشور به همراه دارد و در دنیا در حال رقابت است.

وی درپایان با اشاره به خودرو سازان دیگر کشورمان اظهار کرد: واگذاری دو خودروسازی ایران خودرو و سایپا  به بخش خصوصی واقعی راه نجات و توسعه بیشتر انها خواهد بود و تا زمانی که این اتفاق روی ندهد مجموعه های دولتی و خصولتی اینده  روشنی نخواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو گروه بهمن کمیسیون صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یک مسلمان مقیم آمریکا به نام «ظفر اعظم» بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و مجموعه‌ ای نفیس از سکه‌ های تاریخی حکومت‌ های هند را به موزه حرم مطهر امام رضا (ع) اهدا کرد.   مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی امروز در خصوص این مجموعه اهدایی به خبرنگاران گفت: تمبرها مربوط به بیش از ۱۰۰ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی جهان از جمله آلبانی، اسپانیا، عجمان و فجیره از شیخ نشین‌ های امارات، جزیره آنتیگوا، باربادوس، برمودا، جزایر کیپ ورد، جزایر کایمان، جمهوری آفریقای مرکزی، جزایر کومور، گرانادا، مجارستان، لیختن اشتاین، مالاگاسی و جزیره موریسسنت لوسیا است.   محمد حسین یزدی‌ نژاد با بیان این که قدیمی‌ ترین تمبر این مجموعه متعلق به سال ۱۸۷۰ است، افزود: عناوین برخی از تمبرهای این مجموعه نمایشگاه پان آمریکا ۱۹۰۱، سیصدمین سال ورود پدران روحانی به آمریکا ۱۹۲۰، دویستمین سال تولد جرج واشنگتن ۱۹۳۲، یکصد و پنجاهمین سال اعلامیه صلح بعد از جنگ استقلال، یکصد و پنجاهمین سال قانون اساسی آمریکا ۱۹۳۷، و هشتادمین سال پست سریع السیر پونی ۱۹۴۰ است.   وی اظهار کرد: کارت پستال، پاکت نامه، پاکت مهر روز، نامه، اسکناس، آلبومی از سکه های طلا، مس، نیکل از حکام محلی هند و شاهان حیدرآباد دکن از حدود ۴۰۰ سال پیش تا ۱۹۴۸ میلادی از دیگر نفایس فرهنگی است که از سوی این مسلمان مقیم امریکا به موزه رضوی اهدا شد.   موزه‌ های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) شامل سه موزه قرآن و نفایس، فرش و موزه مرکزی و ۱۶ گنجینه مختلف است که حدود هشت هزار قلم اشیای موزه‌ ای در آنها نگهداری می‌ شود.   موزه مرکزی آستان قدس رضوی با گنجینه‌ های تاریخ حرم مطهر رضوی، تمبر، سکه و اسکناس، ساعت، نجوم، ظروف، اسلحه، هنرهای تجسمی و آبزیان در صحن کوثر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • تحریم جدید برای ایران؛ فیک یا واقعی؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • تحریم جدید، فیک یا واقعی؟/ کارشناسان: سقف تحریم ایران پُر شده
  • تجارت با دنیا فقط ۳ روز در هفته!/ شوک مجلس به بخش خصوصی
  • «سودهای فرضی و هزینه‌های واقعی» واکنش به پاسخ ایران/ محاسبات رژیم‌صهیونیستی، وقتی یک «قمارباز احمق» در رأس آن قرار دارد
  • رژیم صهیونیستی از پاسخ به عملیات «وعده صادق» ترسید
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن
  • اسرائیل به سمت آشوب‌های داخلی و شاید رفتن نتانیاهو از قدرت می‌رود