Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@20:50:46 GMT

ساماندهی ۲۱۰۰ نیروی حجمی در شهرداری رشت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۸۷۷۵

ساماندهی ۲۱۰۰ نیروی حجمی در شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از ساماندهی ۲۱۰۰ نیروی حجمی در شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مشکلات موجود برای نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری ابراز داشت: دو هزار و صد نفر در قالب ۱۳ شرکت حجمی در بخش خدمات شهری با شهرداری قرارداد دارند که از سالهای گذشته همواره با مشکلات مختلفی در شرح عملکرد و دریافت حقوق و مزایای خود دست به گریبان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید امیر حسین علوی با ذکر این مسئله که بخش عمده ای از افعال یدی و سنگین مجموعه شهرداری بر دوش این نیروهای خدوم می باشد،تاخیر در دریافت حقوق و عدم دریافت مزایای بحق این پرسنل را امری غیرقابل قبول از دیدگاه عدالت محوری و اخلاق اسلامی دانست که متاسفانه در سالهای اخیر در شهرداری شاهد آن هستیم.   رییس شورای اسلامی شهر رشت در این زمینه افزود: متاسفانه به دلیل تعدد شرکتهای پیمانکار و حجم مسئولیت های مختلف، شهرداری در نظارت بر عملکرد شرکت ها کوتاهی کرده است و همواره شاهد اجحاف حقوق کارگران شرکتی در این مجموعه هستیم.    

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اخلاق حقوق شورای اسلامی شهر شهرداری رشت موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای مهار تورم نباید تمرکز بر محدودیت افزایش حقوق باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، رحیم زارع با اشاره به الزامات توجه به حقوق کارگری در سال مزین به جهش تولید، گفت: انتظار می‌رود در تعیین حقوق کارگران زحمتکش در سال جهش تولید با مشارکت مردم تجدیدنظر شود تا با انگیزه بیشتر فعالیت کنندچرا که بطور مثال سایر نرخ کالا‌ها و خدمات بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته اند.

نماینده مردم «آباده، سرچهان و خرم بید» در مجلس شورای اسلامی افزود: بطور مثال حق مسکن کارگران در سال آتی ثابت مانده است که جای تعجب دارد. قرار نیست مبلغی بابت حق تاهل اضافه شود، اما مولفه حق مسکن تغییر نکند این مسائل کارگران عزیز را آزرده خاطر کرده است. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا نرخ تورم باید مهار شود و همه باید در این زمینه کمک کنیم، اما برای مهار تورم نباید تمرکز هر ساله روی محدودیت افزایش حقوق‌ها باشد.   وی افزود: اینکه درصد افزایش کرایه تاکسی و تعرفه پزشکی، جریمه رانندگی و هزینه اینترنت بیش از رشد حقوق کارگران باشد اشکال دارد.   عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته که بنده مسایل کارفرمایان هم درک می‌کنم، اما تاکید دارم می‌توان در شرایط فعلی حداقل چند درصد دیگر حقوق کارگران بیشتر ارتقا یابد و مولفه‌هایی مانند حق مسکن و پایه سنوات را براساس نرخ تورم افزایش داد.   زارع تصریح کرد: نکته بعد اینکه؛ میزان افزایش حقوق سایر سطوح کارگری حتی ۳۵ درصد نشده و حدود ۲۲ درصد بعلاوه مبلغ ثابت است که این بحث هم حداقل باید چنددرصد افزایش داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ فروردین‌
  • امیدواریم فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره‌برداری برسد
  • تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • برای مهار تورم نباید تمرکز بر محدودیت افزایش حقوق باشد