Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز: در دفتر استاندار البرز، جهانگیر شاهمرادی مدیرکل جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معارفه و از تلاش های ایرج موفق مدیرکل سابق قدردانی شد.
دکتر محمدعلی نجفی در این مراسم ضمن تشریح توانمندی های البرز در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با توجه به استقرار بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی که بیش از ۱۵۰ برند ملی شامل آن می شود، نیازمند توجه و برنامه ریزی ویژه ای در این حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در حوزه اشتغال استان، دستاوردهای چشمگیری داشتیم که سازمان صنعت، معدن و تجارت از مجموع ۵۳ هزار اشتغال در سال ۹۶، با ایجاد بیش از ۲۰ هزار اشتغال، ۲ برابر سهم کشوری خود را محقق کرد.
نجفی گفت: از مدیرکل جدید این سازمان انتظار می رود که برنامه محور، درصدد رشد، توسعه و پیشرفت بیش از پیش حوزه های صنعت، معدن و تجارت اقدام کند.
بسته های ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از تولید و صادرات
در این نشست معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان ها وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر که تسهیلات ویژه ای برای نوسازی صنایع در نظر گرفته شده اظهار داشت: امسال ۷۴ هزار میلیارد تومان اعتبار با نرخ سود ۴ درصد برای نوسازی صنایع پیش بینی شده است.
یونس الستی گفت: در تبصره اشتغال و ارائه تسهیلات در این راستا، ۵ اولویت وجود دارد که ۳ مورد آن به بخش صنعت، معدن و تجارت مربوط می شود.
وی ادامه داد: در بخش صادرات نیز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در راستای حمایت از تولیدات صادرات محور صرف خواهد شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام آمادگی در راستای حمایت از تولید و ارائه تسهیلات افزود: البرز، استانی فعال و دارای ظرفیت های بسیار خوبی است از این رو با تسهیلات ویژه امسال می تواند بیش از گذشته کسب توفیق کند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 حمایت از تولید سازمان صنعت معدن و تجارت صنعت معدن و تجارت معارفه معاون وزیر صنعت معدن و تجارت موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان