Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه دستغیب، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:برای آزادی این 39 زنان، وام در اختیار افرادی قرار خواهد گرفت که بخواهند از این امر خیر پشتیبانی کنند.
وی ادامه داد: افرادی که تمایل به انجام این کار خیر داشته باشند ولی به تنهایی قادر به انجام آن نیستند می توانند با هم جمع شوند و این کار را انجام دهند و از تسهیلات مذکور نیز با سود چهار درصد قرض الحسنه و با تنها ارائه یک ضامن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در ادامه گفت: با هماهنگی انجام شده با ستاد دیه استان مبلغ 15 میلیون تومان مساعدت بلاعوض برای آزادی 39 زن زندانی جرائم غیر عمد استان در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: زندانی شدن این زنان اغلب به دلیل ابتلای آنها به بیماری های صعب العلاج و ناتوانی در پرداخت بدهی، فوت همسر یا بیماری فرزندان، عدم اطلاع از فضای کسب و کار بوده که دیگر قادر به پرداخت بدهی های خود نیستند.
دستغیب گفت: اولین جشن گلریزان آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان را دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس برگزار کرده که شروع این حرکت علیرغم اینکه جز وظایف این مجموعه نبوده به دلیل این است که استان فارس بیشترین تعداد زنان زندانی را در حوزه جرائم غیر عمد به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه ستاد دیه استان کارهایی در حوزه آزادی زندانیان انجام داده ولی هیچ زمانی موضوع توجه به آزادی زنان بطور ویژه در دستور کار این ستاد نبوده، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته شماره حسابی ویژه برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد استان فارس با شماره حساب 1199 نزد بانک رسالت با شماره کارت 5041727011111117 به این امر اختصاص یافته که خیرین و مردم استان می توانند کمک های خود را برای کار خیر به این حساب واریز کنند.
دستغیب با اشاره به اینکه با جمع آوری 40 میلیون تومان توسط یک خیرزمینه آزادی دو زن زندانی فراهم شده،اظهار کرد: امیدواریم با همت مردم و خیرین نیک اندیش استان در ماه مبارک رمضان جاری همه این 39 زن زندانی جرائم غیر عمد استان یا بخش عمده ای از این بانوان از بند رهایی یابند.
9873 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان فارس دیه زنان قرض الحسنه کسب و کار موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر همزمان رئیس سیا و هیاتی از حماس به قاهره

آفتاب‌‌نیوز :

وبگاه آرتی عربی نوشت: «طبق آنچه توسط روزنامه تایمز اسرائیل گزارش شده، مذاکرات در نقطه عطفی در آخر هفته قرار دارد و در انتظار پاسخ حماس به چارچوب جدید پیشنهادی مصر است که خواستار آزادی حداکثر ۳۳ اسرائیلی در ازای توقف درگیری‌ها در غزه است».

طبق این گزارش؛ مصر تلاش‌های خود را برای تقویت موضع مذاکره بین دو طرف تشدید کرده تا به آتش‌بس دست یابد و از تشدید تنش در دوره آینده جلوگیری کند.

در همین رابطه؛ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، از نقش مصر قدردانی کرد و بر روحیه مثبت جنبش در مطالعه پیشنهاد آتش بس تاکید کرد.

از سوی دیگر، برنز تأکید کرد که گفت‌وگوی کلیدی آمریکا در مذاکرات چندجانبه اسرائیل، حماس، مصر و قطر در خصوص آزادی زندانیان بازداشت‌شده در غزه که انتظار می‌رود همزمان با آتش‌بس موقت باشد، است.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • سفر همزمان رئیس سیا و هیاتی از حماس به قاهره
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری