Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:24:47 GMT

فوتبالیست ارومیه ای به تیم جوانان پیکان تهران پیوست

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۸۹۶۰

فوتبالیست ارومیه ای به تیم جوانان پیکان تهران پیوست

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی 90 ارومیه گفت: میثم شبان، مهاجم تیم فوتبال جوانان این باشگاه با دعوت از سوی کادر فنی و عقد قرارداد به تیم پیکان تهران پیوست.

یحیی بهاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان تیم فوتبال 90 ارومیه پس از قهرمانی در رقابت های زیر گروه جوانان ایران و راهیابی به لیگ باشگاه های دسته یک ایران مورد توجه تیم های مطرحی همچون پیکان، پرسپولیس، استقلال و مقاومت تهران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: علاوه بر میثم شبان هم اکنون محمدرستمی، میلاد فرهادی، آرمین مصطفوی، احسان سامه، مهران علیپور، آرمان سوداگر و هدایت حسن پور در اردوهای انتخابی تیم های تهرانی حضور دارند که به طور یقین طی چند روز آینده خبرهای خوشی در خصوص پیوستن فوتبالیست های جوان استان به تیم های مطرح کشور به گوش فوتبال دوستان استان خواهد رسید.
بهاری ادامه داد: همچنین بر اساس نامه دریافتی از باشگاه سایپای تهران مبنی بر دعوت از سه بازیکن ارومیه ای به ترکیب تیم فوتبال نوجوانان این باشگاه، امیرحسین حیدری، رامین نجف نژاد و بهنام عبدالهی نیز در آستانه پیوستن به این تیم تهرانی هستند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال جوانان 90 ارومیه هفته گذشته در آخرین دیدار از مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور با پیروزی چهار بر 2 مقابل تیم ذوالفقار نسب سنندج به عنوان سرگروه (گروه 3) به لیگ دسته یک جوانان ایران راه یافته است.
آذربایجان غربی از استان های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور است به طوری که سال گذشته تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال نوجوانان راه یافت.
متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده سه بازیکن نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان غربی هستند.
پوریا بابازاده پیش از این در تیم ملی فوتبال زیر 14 سال عضویت داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی برسد.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جوانان پيكان تهران آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست

سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

"ال‌فلاکو" که کشورش را برای نخستین‌بار قهرمان جام جهانی کرد، اولین سرمربی بود که دیگو مارادونا را به تیم ملی فراخواند و همچنین مربی او در بارسلونا هم بود. منوتی طی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، یکی از اعضای کادر اجرایی تیم ملی آرژانتین بود.

 منوتی دوران مربی‌گری را با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند. او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد. 

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار روز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت.او دریک ماه گذشته به دلیل مشکلات خونی در بیمارستان بستری بود. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

دیگر خبرها

  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات