Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:35:20 GMT

تمجید بی سابقه سرمربی اسپانیا از ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۰۰۵

تمجید بی سابقه سرمربی اسپانیا از ایران

لوپتگی دقایقی پیش فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا را برای جام جهانی اعلام کرد که در آن نام چهره هایی چون موراتا، سرجی روبرتو و مارکوس آلونسو دیده نمی شود.

به گزارش "ورزش سه"، لاروخا در جام جهانی با تیم ملی کشورمان، مراکش و پرتغال هم گروه است و شانس اول صعود و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود.

 

سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از اعلام فهرست نهایی در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غایبان لیست:« می خواهم یادی کنم از بیرون مانده های فهرست نهایی و باید بگویم که یکی از تلخ ترین تصمیمات زندگی ام را گرفتم. همه آنها شایسته حضور در جام جهانی بودند. موراتا، ویتولو، ایارامندی و..... در نهایت فقط 23 نفر می توانستند در فهرست نهایی قرار بگیرند و معتقدم این بازیکنانی که دعوت شده اند، می توانند بیشترین کمک را به من در جام جهانی بکنند.

تردیدها که همیشه وجود دارند و انتخاب فهرست نهایی اصلا ساده نبود. شاید برای شما انتخاب مونرئال عجیب باشد اما او در تمام اردوهای ما حضور داشت و به توانایی هایش ایمان کامل دارم.»

 

دلیل غیبت موراتا:« با کسانی که نیاز دیدم صحبت کردم و نیازی نیست که نام شان را فاش کنم. به اعتقاد من اینهایی که در فهرست نهایی قرار گرفتند، شایسته ترین ها بودند. بازیکنان دیگری در پست موراتا بودند که می توانند به تیم ملی کمک بیشتری کنند. البته قصد منفی نگاری علیه موراتا را ندارم ولی باید قبول کرد که او این اواخر شرایط پیچیده ای در چلسی داشت. ضمن اینکه نمی خواستم 4 مهاجم را به رقابت ها ببرم.»

 

ایران:« هیچ حریف ساده ای در جام جهانی وجود ندارد. هر بازی برای ما فینال است. ایران و کی روش را به خوبی می شناسم. آنها در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده اند. یک حس وحدت تیمی بزرگی در ایران وجود دارد که آنها را به تیمی بسیار سختکوش و رقابت طلب تبدیل کرده است. از نظر من ایران در جام جهانی قبلی فوق العاده بود و مطمئنم که حریف سختی برای مان خواهد بود.»

 

ادامه دارد

تیم ملی اسپانیا خولن لوپتگی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا یکی از مهم‌ترین بازیکنان اتلتیکو و تیم ملی اسپانیاست. او به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده، این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود.

این مهاجم 31 ساله میهمان پادکست ویدیویی میراویا بود و از فداکاری هایی که برای رسیدن به سطح اول فوتبال جهان انجام داده، صحبت کرد.

موراتا گفت:"برنده شدن در زندگی همه چیز نیست، شما همچنین باید برای تلاش و آمادگی‌ای که یک فرد در گذشته داشته، ارزش قائل شوید. فکر می‌کنم تجربه یادگیری خیلی مهم است، هم برای فرزندانم و هم برای دیگران."

موراتا در مورد اهمیت تسلیم نشدن در برابر چالش‌ها و همچنین پشتکار یک ورزشکار اینطور گفت:"بسیاری از افراد را دیده‌ام که بهتر از من بازی می‌کردند اما الان خبری از آن‌ها نیست. با این تفاوت که البته من علاوه بر خوش شانسی، برای رویاهایم سخت جنگیده‌ام.

من خیلی چیزها را از دست داده‌ام. مثلا عروسی‌ها یا تقریبا همه غسل ​​تعمیدهایی که در خانواده‌ام برگزار می‌شود را از دست داده‌ام اما در نهایت به رویای خود جامه عمل پوشانده‌ام و از حرفه‌ای باورنکردنی لذت برده‌ام."

او در دوران حرفه‌ای خود لحظات سختی را هم تجربه کرده است؛ مثلا در جام ملت‌های اروپای قبلی:"اتفاقات ناخوشایند زیادی را تجربه کرده‌ام. در هتل از خواب بیدار می‌شدم و فکر می‌کردم که آیا هر اتفاقی که می‌افتد واقعا ارزشش را دارد؟ اما ما جلو رفتیم و این لحظه‌ای است که من به آن افتخار می‌کنم."

چند هفته دیگر قرار است او دوباره به عنوان مهاجم مورد اعتماد لوئیس دلا فوئنته با چالش جام ملت‌های اروپا روبرو خواهد شد. این مهاجم به دلیل بیماری‌اش طی دو بازی قبلی به میدان نرفته و انتظار می‌رود برای بازی بعدی در خانه مایورکا در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است