Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:24:10 GMT

400 مددجوی ایوانی سبد غذایی دریافت می کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۰۸۶

400 مددجوی ایوانی سبد غذایی دریافت می کنند

حمید ایراندوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر سبد غذایی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال ویژه ماه مبارک رمضان در اختیار ایتام، زنان سرپرست خانوار و افراد بیمار تحت پوشش قرار داده می شود.
وی افزود: این نهاد حمایتی برنامه های متعددی از جمله اجرای طرح مفتاح الجنه، توزیع و جمع آوری کیسه همیان مولا، جذب حامی در ماه مبارک رمضان و توزیع چهار هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایراندوست یادآور شد: سال گذشته یک مددجوی جرایم غیرعمد در این شهرستان با میزان بدهی 380 میلیون ریال توسط خیران، ستاد دیه و امداد از ندامتگاه آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
وی ادامه داد: مددجویان جرایم غیر عمد دیگری در این شهرستان در انتظار کمک های مالی خیران هستند که امیدواریم در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان با استقبال خیران استان این افراد آزاد شوند.
ایراندوست گفت: سال گذشته نیز 177 مددجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان از چرخه حمایتی این نهاد خارج و 26 خانوار نیز خودکفا شدند.
بیش از 2 هزار و 300 خانوار با جمعیت پنج هزار و 251 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایوان قرار دارند و تعداد زنان سرپرست خانوار نیز یک هزار و 119 نفر است.
شهرستان 55 هزار نفری ایوان در 35 کیلومتری ایلام واقع است.
7180/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 خانواده دیه زنان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده در جشن توانمندسازی مددجویان زیرپوشش استان گفت: یکی از مشکلات اساسی جامعه بحث اشتغال است که کمیته امداد به عنوان یک نهاد اجتماعی و حمایتی امروز با بحث ایجاد اشتغال و انجام کار‌های ارزشمند در این حوزه دو هدف؛ کمک به رفع معضل بیکاری در سطح جامعه و کمک به توانمندسازی خانواده‌ها با حفظ کرامت و شرافت انسانی را دنبال می‌کند.

او به حوزه اشتغال اشاره و تأکید کرد: جشن توانمند سازی بیش از ۴ هزار ۵۹۸ خانوار که ۳ هزار ۱۴۴ خانوار مربوط به سال گذشته و بقیه مربوط به سال ۱۴۰۱ است، روز گذشته برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه به واسطه ایجاد فرصت شغلی ۶ هزار ۷۴۸ نفر دارای شغل شدند، افزود: سال گذشته ۶ هزار ۴۴۵ نفر با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش کسب کردند و ۴۳۳ نفر از طریق کاریابی‌ها مشغول کار شدند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم گفت: از برنامه‌های در دست اقدام کمیته امداد این است که در کل کشور ۱۱۰ هزار خانوار را از طریق اشتغال، به توانمندسازی برسانند.

صباغیان تصریح کرد: مأموریت اصلی کمیته امداد از ابتدای تشکیل رسیدگی به امور معیشتی و نیاز‌های روزمره مردم بود، اما پس از تاسیس این نهاد مقدس روز به روز با نگاه تحولی که در مجموعه کمیته امداد داشت پویایی خود را حفظ کرد و امروزه نگاه می‌کنیم که از یک نهاد صرفا حمایتی به یک نهاد توانمندساز تبدیل شده است.

به گفته وی، جشن خودکفایی قریب به ۵ هزار خانوار در استان همدان برگزار شد که کمیته امداد از طریق برنامه‌های متنوع توانمندساز که در دستور کار خود داشت با کمک همه مجموعه‌ها، خیرین و دولت مردمی رقم می‌زند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی