Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-25@05:55:11 GMT

مجازات غیرمنصفانه برای وریا؛ 31 فدای 5

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۱۶۲

مجازات غیرمنصفانه برای وریا؛ 31 فدای 5

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - توضیحات کی‌روش درباره دلایل دعوت نشدن وریا، نشان داد چرا غفوری فصل پیش اصرار داشته همیشه در پست مدافع راست به میدان برود.

به گزارش وبسایت نود، نمایش فوق العاده وریا غفوری در فصل گذشته، باعث شد کنار گذاشتن او از تیم ملی یکی از بزرگترین غافلگیری‌های فهرست کی‌روش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی، امروز در مصاحبه‌ای توضیح داد حضور وریا در پست هافبک راست در بعضی مسابقات باعث شد تصمیم به کنار گذاشتن او بگیرد: «قبل از اینکه وریا بخواهد به استقلال برود من این بازیکن را به تیم ملی دعوت کردم. در آن زمان وریا غفوری دفاع راست بسیار خوبی بود و بنده بیش از یک ماه پیش او را صدا کردم و به او گفتم پسرم ما در تیم ملی نیازی به وینگر راست نداریم، تو باید در دفاع راست بازی کنی. چون بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فر و قلی‌زاده در وینگر راست هستند و من چنین نفراتی را در این پست دارم. من به وریا تأکید کردم که در تیم ملی به یک دفاع راست محکم نیاز دارم اما وقتی در تیم استقلال و با تصمیم وینفرد شفر او از پست دفاع راست به هافبک راست تبدیل می‌شود این دیگر به سرمربی این تیم برمی‌گردد.»

حرف‌های امروز کی‌روش، اخباری که درباره درخواست وریا از شفر برای بازی در پست مدافع راست منتشر شده بود را تایید کرد. با این حال، همان بازی‌های کم تعدادی که او به عنوان هافبک راست در ترکیب استقلال قرار گرفت باعث شد از لیست تیم ملی خط بخورد.  وریا این فصل، مجموعا 36 بار در ترکیب استقلال به میدان رفت. از این 36 بازی، او در 31 بازی نقش مدافع راست را داشت و تنها 5 مسابقه، هافبک راست بود. او اولین بار مقابل ذوب آهن هافبک راست استقلال شد و سپس در دو بازی با نفت تهران و سپاهان هم در این پست به میدان رفت. در لیگ قهرمانان آسیا هم وریا دو بار در نقش هافبک راست استقلال بازی کرد.

شاید موضوعی که بیشتر از همه باعث این تصمیم کی‌روش شده، مقطع زمانی بوده که وریا در پست هافبک بازی کرده است. وریا در 28 بازی اولش، فقط یک بار مقابل ذوب آهن در پست هافبک راست بازی کرد اما در 8 بازی پایانی، شفر 4 بار او را در این نقش به میدان فرستاد. تصمیمی که بجز بازی رفت با ذوب آهن، به نفع استقلال تمام شد و او در تمام این بازی‌ها گل زد یا پاس گل داد. با این حال، به لحاظ فردی این تصمیم برای وریا خوب نبود و کی‌روش، در نهایت روی نام او خط قرمز کشید تا 31 نمایش موفق او در پست مدافع راست، قربانی 5 بازی در پستی دیگر شود.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران تیم ملی ویژه وریا غفوری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال

ماشاریپوف هافبک ازبک استقلال شب گذشته به تهران برگشت و در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

tags # استقلال ، ماشاریپوف سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد