Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@16:02:24 GMT

ماجرای ربوده شدن دختر جوان تبریزی از زبان مسئولان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۲۱۱

ماجرای ربوده شدن دختر جوان تبریزی از زبان مسئولان

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان ‌شرقی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان دزدیده شدن دختر 18 ساله در تبریز، دلیل این اقدام را مسائل خانوادگی عنوان و اظهار کرد: خواستگار پس از شنیدن جواب رد خانواده دختر، اقدام به ربودن دختر مورد علاقه خود کرده است.
سرهنگ علی اسمعیل‌پور افزود: این حادثه صبح روز گذشته / یکشنبه/ در محله ملازینال تبریز اتفاق افتاد و آدم ‌ربایان پس از طی مسافت کوتاه دختر جوان را رها و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از فرهنگ‌های غلط در آذربایجان که به نوعی جرم نیز محسوب می‌شود، فرهنگ فراری دادن دختر توسط خواستگارش پس از مخالفت خانواده دختر است.
اسمعیل‌پور افزود: بلافاصله پس از شکایت خانواده دختر، عاملان این حادثه شناسایی و بازداشت شدند.
فرماندار شهرستان تبریز نیز در این زمینه گفت: روز گذشته بلافاصله بعد از انتشار این فیلم موضوع از پلیس آگاهی پیگیری و مشخص شد پسری که فامیل دختر ربوده شده نیز بود، نسبت به وی ابرازعلاقه کرده اما به دلیل عدم رضایت والدین دختر مبنی بر ازدواج، اقدام به این کار کرد.
علیار راستگو ادامه داد: صبح امروز بعد از وقوع این حادثه ربایندگان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.
3038/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ازدواج خانواده فرماندار شهرستان فرمانده انتظامی فضای مجازی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خال قرمز هندی‌ها از زبان بانوی مسلمان هندوستانی + فیلم

بانوی مسلمان هندی که مهمان برنامه رمضانی «هلال» بود در پاسخ به سوال مجری و خال قرمزی که هندوستانی‌ها استفاده می‌کنند توضیحات جالبی داد که در ادامه می‌بینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • ماجرای خال قرمز هندی‌ها از زبان بانوی مسلمان هندوستانی + فیلم
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • شیرینی بایرام و دلچسبی کوفته‌سی؛ غذاهای سنتی تبریز را از دست ندهید