Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد پیوس بازیکن پیشکسوت پرسپولیس، گفت: همه اعضای خانواده ام این کار را انجام داده اند تا یک اقدام قشنگ فرهنگی و انسانی برای جامعه انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد پیوس در گفت و گو با 8دی به مناسبت 31 اردیبهشت روز ملی «اهدای عضو، اهدای زندگی»، اظهار کرد: مرگ شتری است که درب هر خانه ای می خوابد و اتفاقی است که زمان آن مشخص نیست از این رو اهدای عضو کار قشنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اینکه ما ایرانیان از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی برخوردار هستیم، گفت:  اهدای عضو از طریق رسانه ملی و سایر رسانه های جمعی باید فرهنگسازی شود.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس، تصریح کرد: می توان با اهدای اعضای بدن خود چند انسان را دوباره به زندگی برمی گرداند و این کار خیلی قشنگی است و خیلی باید مورد توجه خانواده ها قرار بگیرد.

 

 

پیوس با اشاره به اینکه من از اولین افرادی بودم که کارت اهدای عضو را دریافت کردم، اضافه کرد: همه اعضای خانواده ام این کار را انجام داده اند تا یک اقدام قشنگ فرهنگی و انسانی برای جامعه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم مشمول رحمت الهی و آثار ماندگار این اقدام خداپسندانه قرار بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود