Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:45:45 GMT

دیدار رئیس دانشگاه لرستان با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۲۸۹

دیدار رئیس دانشگاه لرستان با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این دیدار، رئیس دانشگاه لرستان ضمن تبریک انتصاب زینی وند مقدم به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان ابراز امیدواری کرد ،با آغاز مسئولیت ایشان، آموزش و پرورش به عنوان نهادی حساس در مسیر تعلیم و تربیت موفق تر از گذشته عمل کند .

دکتر عزیزپور ریاست دانشگاه لرستان با اشاره به رزومه کاری و سوابق مدیریتی درخشان دکتر زینی وند گفت :مجموعه دانشگاه لرستان در راستای همکاری با آموزش و پرورش از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد و برای ایشان در انجام مسئولیت پیش رو آرزوی موفقیت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در این دیدار یکی از مولفه‌های روشن در حوزه کاری خود را همکاری خوب نهادهای مختلف در سطح استان عنوان کرد .

وی ارتباط دانشگاه و آموزش و پرورش را در جهت معرفی مطلوب وجهه عمومی استان لرستان حائز اهمیت دانست و گفت: در این مسیر سعی می کنیم تا آموزش و پرورش را در مسیر اصلی و تخصصی خود و به دور از سیاست‌زدگی پیش ببریم .

دکتر زینی وند آموزش و پرورش را پایه و اساس نهادهای اجتماعی نامید و گفت در صورت موفقیت این نهاد توسعه استان به خوبی شکل خواهد گرفت.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان تعلیم و تربیت رئیس دانشگاه مدیرکل آموزش و پرورش موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور فراهم کردن محیطی آرام برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و کنکوری ۱۵ مدرسه از شهرستان‌های استان به پایگاه اعتکاف علمی دانش‌آموزان در نوروز ۱۴۰۳ تبدیل شده است.

رضا عزتی شامگاه نهم فروردین‌ماه در بازدید از پایگاه دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه ۲ خرم‌آباد ضمن بازدید از شرایط این پایگاه اعتکاف علمی، اظهار کرد: برای اینکه دانش آموزان در جریان دید و بازدیدهای نوروزی دغدغه‌ای نداشته باشند ۱۵ مدرسه در سطح استان برای دانش آموزان دختر و پسر اختصاص داده‌ایم که در محیطی آرام به مطالعه و مرور درس‌های خود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراکز که دبیران مجرب هم حضور دارند دانش آموزان علاوه بر رفع اشکالات و ایرادات درسی خود به مرور تست‌های کنکور و حل آنها می‌پردازند.  

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: برای ارتقا و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی و همچنین اعتکاف علمی اعتباری در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان لرستانی هم چون سال گذشته در آزمون سراسری بدرخشند.

گفتنی است، سال گذشته بعد از تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه با حضور مدیران شهرستان‌ها و مناطق کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه برای دانش آموزان برگزار شد که نتیجه آن درخشش دانش آموزان در آزمون سراسری بود.

در این بازدید که عبدالله بهاروند مدیر و محمدی حراست آموزش و پرورش ناحیه ۲ حضور داشتند دانش آموزان با ابراز رضایت از محیط مدرسه خواستار استمرار طرح اعتکاف علمی در ایام تعطیل به‌ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از تعطیلات نوروز شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پذیرش بیش از ۷۶هزار نفر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • پذیرش ۷۰۳۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان