Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:56:07 GMT

نظام اداری استخدامی جامعی برای شهرداری تهران تدوین شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۳۰۱

نظام اداری استخدامی جامعی برای شهرداری تهران تدوین شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن رسولی در پانزدهمین جلسه کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای شهر تهران که به موضوع بررسی آیین‌نامه اداری استخدامی تدوین‌شده معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اختصاص داشت، اظهار کرد: برای تعیین تکلیف آیین‌نامه اداری و استخدامی باید مشخص شود به دنبال چه هستیم، اینکه می‌خواهیم به‌نظام واحد اداری استخدامی برسیم یا آیین‌نامه استخدامی کارآمدتر شود، چراکه هرکدام مسیر متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ترجیح این است که یک نظام اداری استخدامی که شامل نظام جبران خدمت و سایر وظایف مربوط به حوزه منابع انسانی تدوین شود.

وی بابیان اینکه ورود به حوزه منابع انسانی و مهندسی سازمان بدون توجه به مأموریت و نظام گردش کار و غیره ناقص است، تأکید کرد:‌ باید سازمان‌ها و شرکت‌ها برای آیین‌نامه تعیین تکلیف شوند. سازمان‌ها و شرکت‌ها باید حدی از استقلال طبق قانون تجارت داشته باشند تا تشکیل سازمان و شرکت موجه باشد و کوچک‌سازی شهرداری معنی‌دار شود.

در این جلسه گزارش اداره کل امور مجامع و سازمان‌ها در خصوص اصلاح سازمان ورزش نیز ارائه شد.

کد خبر 4302644 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رسولی شهر تهران شوراي شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی ترافیک محمد علی افشانی بیمه نیروی انتظامی آلودگی هوا شهردار تهران سازمان حج و زیارت ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های برقی کرمان موتور در خیابان های تهران

با امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، گام دیگری در جهت ورود تاکسی های برقی به این ناوگان صورت پذیرفت. - اخبار بازار -

 

صبح روز یکشنبه مورخ 26 فروردین ماه 1403، شرکت کرمان موتور با امضای موافقت نامه ای با سازمان تاکسیرانی شهر تهران با حضور شادی مالکی سرپرست این سازمان و سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور ، متعهد به اختصاص هزار دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان شهر تهران شد.

بر اساس این موافقت نامه، تاکسی های برقی جایگزین تاکسی های فرسوده پایتخت خواهند شد. بر همین اساس فراخوانی صادر خواهد شد و تاکسیرانان عزیز مشمول این طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، با مراجعه به شرکت کرمان موتور می توانند در این طرح جایگزینی ثبت نام نمایند.

شرکت کرمان موتور در راستای ارائه خدمات پس از فروش به تاکسی های برقی تهران، در گام اول یک مرکز تخصصی ویژه برای این خودرو های برقی اختصاص داده و تجهیز نموده است. همچنین در راستای آسودگی خاطر بیشتر رانندگان، باتری های این خودروها مشمول گارانتی 200 هزار کیلومتر یا 5 ساله نیز می شوند. بنابراین نگرانی بابت خدمات پس از فروش‌ وجود نخواهد داشت.

در ادامه سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور بیان کرد : با توجه به ضرورتی که حرکت به سمت برقی سازی ناوگان عمومی و خودروهای شخصی در کشور حس می شود، اولین شرکتی که خودروهای برقی را در تیراژ انبوه وارد کشور کرد، کرمان موتور بود. خودرویی که تاییدیه های لازم را از مراجع مربوطه اخذ کرده و مجوز پلاک ملی آن صادر شده است و در حال طی مراحل اخذ پلاک تاکسی می باشد و از سه ماه آینده تولید انبوه آن در کارخانه شرکت کرمان موتور آغاز می شود.

دیگر خبرها

  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳
  • تاکسی‌های برقی کرمان موتور در خیابان های تهران
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • محدودیت زمانی آیین‌نامه جابجایی معلمان حق‌التدریس و سوادآموزی باطل شد
  • نیروی انسانی مهم ترین، اساسی‌ترین و ارزشمندترین رکن هر سازمان است
  • بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است
  • تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه است
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
  • منابع انسانی، رکن اصلی و سرمایه دستگاههای اجرایی است