Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@01:13:11 GMT

پسر ترامپ مرتکب جرم شده‌ است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۳۴۷

پسر ترامپ مرتکب جرم شده‌ است

به گزارش پارس نیوز، 

دموکرات‌های ارشد کمیته اطلاعاتی سنا و مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه اعلام کردند اگر گزارش مربوط به دیدار پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با مقامات کشورهای عربی پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور صحت داشته باشد، پسر ترامپ مرتکب جرم شده‌ است.

آدام شیف، از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در برنامه خبری دیدار با مطبوعات شبکه ان بی سی اعلام کرد: اگر این اطلاعات درست باشد نشان دهنده آن است که چگونه پسر رئیس جمهور و کمپین انتخاباتی او نه تنها علاقمند بلکه مشتاق درخواست برای دریافت کمک‌های خارجی در طول انتخابات ریاست جمهوری بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دریافت، درخواست و استفاده از کمک خارجی یک جرم محسوب می‌شود.

نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا  نیز افزود: شما اجازه ندارید از دولت‌های خارجی برای انتخابات  چه به طور دوستانه یا غیردوستانه کمک دریافت کنید.

مایک وارنر، نماینده ایالت ویرجینیا و از اعضای کمیته اطلاعاتی سنا اعلام کرد: اگر گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره جلسه سری پسر ترامپ با نمایندگان کشورهای عربی پیش از انتخابات سال 2016 حقیقت داشته باشد، این نیز نشانه‌ دیگری از تلاش کشورهای خارجی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری اخیر در آمریکا است.

وارنر روز یکشنبه به سی ان ان گفت: من نمیتوانم درک کنم رئیس جمهور درباره قانونی  که می‌گوید  مداخله کشورهای خارجی در انتخابات غیرقانونی است، اطلاعی ندارد.

 بنا بر گزارش‌ها هر دو دیدار پسر ترامپ توسط رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا  مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد گزارش اخیر نیویورک تایمز و تحقیقات مولر روز یکشنبه تمام فکر ترامپ را به خود مشغول کرده است. چنانچه او در چند توئیت آنها را مورد انتقاد قرار داد و آنرا شکار پر هزینه جادوگر خواند. ترامپ در توئیت خود آورد: همه چیز واقعا رو به مضحک شدن می‌رود. شکار پرهزینه جادوگر هیچ موردی دال بر تبانی میان من و روسیه پیدا نکرده است،  بنابراین به سراغ بقیه کشورهای دنیا برای یافتن موردی رفته است.

نیویورک تایمز اخیرا در گزارشی از دیدار محرمانه دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ و نمایندگان دو کشور عربستان و امارات متحده عربی و یک عامل سیاسی رژیم صهیونیستی سه ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا خبر داد.  روز شنبه روزنامه نیوریورک تایمز افشا کرده بود که پسر دونالد ترامپ در سوم آگوست سال 2016 با نمایندگان دو ولیعهد ثروتمند عربستان و امارات متحده عربی و جوئل زامل، استراتژیست اسرائیلی و متخصص در دستکاری رسانه‌های اجتماعی دیدار داشته است.

بنابر گزارش‌ها نمایندگان کشورهای عربستان و امارات به پسر ترامپ گفته بودند که آنها قصد حمایت از کمپین انتخاباتی ترامپ را دارند. نیوریورک تایمز همچنین گزارش داده بود زامل حتی در این دیدار اعلام کرده بود که شرکت او پیش از این برنامه پیشنهادی چندین میلیون دلاری را برای دستکاری رسانه‌های اجتماعی به منظور کمک به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری را طراحی کرده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سنا رئیس جمهور ریاست جمهوری مطبوعات انتخابات نیویورک تایمز روسیه نیویورک عربستان رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی جرم سنا کشورهای عربی پارس دموکرات ها پارس نیوز پسر ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است