Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@19:18:56 GMT

سازمان مالیاتی: مدیر دوتابعیتی نداریم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۴۱۶

سازمان مالیاتی: مدیر دوتابعیتی نداریم

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ غلامرضا قبله ای، مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به انتشار خبری مبنی بر وجود مدیر دوتابعیتی در این سازمان از سوی یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور مدیر دوتابعیتی ندارد و مشخص نیست اعلام چنین خبری بر چه مبنایی و بر اساس چه مستنداتی مطرح و انتشار عمومی یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار امیدواری کرد پیش از اعلام چنین اخباری که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، لازم است بررسی‎های کارشناسی اولیه انجام گرفته و سپس براساس اطلاعات متقن و صحیح، نسبت به خبررسانی چنین موضوعاتی اقدام گردد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: با توجه به ادعای وجود مدیر دوتابعیتی در این سازمان، خواستار اعلام فوری اسم و مشخصات این مدیر دوتابعیتی در جراید کشور هستیم.

قبله ای در خاتمه تاکید کرد: در شرایطی که نظام مالیاتی کشور در آستانه خوداظهاری صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی است، در این مقطع نیازمند همراهی هستیم.

401

سازمان امور مالیاتی کشور مالیات نظام مالیاتی وزیر اقتصاد و دارایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور مالیات نظام مالیاتی وزیر اقتصاد و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا

در راستای استیفای حقوق عامه و بیت المال، با پیگیری این سازمان معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» بعد از سه هزار روز تعیین تکلیف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم؛ طبق اعلام سازمان امور مالیاتی کشور با گذشت بیش از سه هزار روز از تعویق وصول حقوق بیت المال از شرکت های متعلق به گروه امیر منصور آریا، مشتمل بر 11 شخص حقیقی و حقوقی و با بدهی بیش از 15 هزار میلیارد ریال سرانجام  برابر احکام نمایندگی صادره از دادگستری استان گیلان و دادسرای تهران مراحل شناسایی، بازداشت و مزایده پلاک ثبتی مرغوب این شرکت ها به مساحت بیش از 65 هزار متر مربع واقع در بزرگراه فتح تهران انجام شد  و این پلاک ثبتی در آخرین روز کاری سال 1402  به تملک دولت درآمد.

به همین دلیل می توان گفت با این اقدام، یکی از پرونده های معوقات کلان نظام مالیاتی کشور با همکاری قوه قضاییه و پیگیری های سازمان امور مالیاتی کشور مختومه گردید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرارهای مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی
  • وصل بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد