Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛حسینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  صبح امروز در جلسه کمیته برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام 15 خرداد و روز جهانی قدس، با اشاره به این که امسال شاهد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم گفت:  ضروریست تا  تمامی اقدامات در همه ابعاد در راستای تبیین انقلاب اسلامی به مردم به ویژه جوانان انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که 14 خرداد روز بزرگذاشت امام راحل است، افزود: همه به افکار انقلابی امام راحل مدیون هستیم و باید تلاش کنیم برنامه قابل توجهی به مناسبت این روز برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  15 خرداد  را نقطه عطف و حرکت طوفنده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود  در تاریخ اتقلاب اسلامی این روز از جایگاه مهمی برخوردار است.

حسینی همچنین به تقارن روزهای 14 و 15 خردادماه امسال با شب‌های لیالی قدر اشاره کرد و گفت : لازم است در این خصوص برنامه‌ریزی مطلوب و گسترده‌ای در راستای حضور پرشور مردم در این دو روز و تبیین خط و مشی نظام و امام راحل برای نسل جوان انجام گیرد.

وی افزود: ویژه برنامه ارتحال امام خمینی (ره) درمحل  امام‌زاده سید ابراهیم و با حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان و هیئات مذهبی از ساعت 10 صبح روز 14 خرداد به سمت این امام‌زاده برگزار خواهد شد.

همچنین سخنران روز بزگداشت 15 خرداد در استان نیز حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  در خصوص راهپیمایی روز قدس که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود گفت:امسال سخنران مراسم راهپیمایی در استان زنجان، دریابان شمخانی خواهد بود، این مراسم از ساعت 10 صبح از میدان قائم به سمت مصلی خاتم‌الانبیاء برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنجان روز قدس قدس 15 خرداد مراسم 15 خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

کد خبر 6096197

دیگر خبرها

  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • برنامه هیات‌های بندرعباس برای شهادت امام صادق(ع)
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود