Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@14:27:39 GMT

آخرین آمار از فروش "به وقت شام"

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۴۷۱

تازه ترین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی کیا که همچنان در برخی سینماها در حال اکران است، به فروش ۱۳ میلیاردی رسید. ناطقان: تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا که همچنان در برخی سالن‌های سینمای کشورمان اکران می شود، به فروش ۱۳ میلیاردی رسیده است.

فیلم سینمایی «به وقت شام» که روایتگر رشادت های مدافعان حرم در سوریه است، در آستانه آغاز اکران بین المللی، در تازه‌ترین آمار به فروش ۱۳ میلیاردی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این فیلم علاوه بر ایران در چند کشور به طور همزمان اکران شود.

شایان ذکر است؛ فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از عید نوروز در حال اکران است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: به وقت شام ، فروش ، فیلم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: به وقت شام فروش فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت

به گزارش قدس آنلاین، با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تاکتیک فروش نفت به سمت بازارسازی نفت تغییر کرد و هم اکنون نیز طبق آمار بین المللی به بیش از ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسیده است.

این موضوع سبب افزایش درآمدهای نفتی نیز شده و طبق آخرین آمار گمرک ایران توانسته درآمدهای خود را به بیش از ۳۶ میلیارد دلار در سال از طریق فروش نفت برساند و بیشترین رشد اقتصادی کشور نیز مربوط به صنعت نفت باشد .

طبق گزارش فایننشال تایمز، تهران در سه ماه اول سال جاری میلادی به طور متوسط ۱.۵۶ میلیون بشکه در روز نفت فروخته است که تقریباً تمام آن به چین و بالاترین سطح از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ است.

رئیس خدمات ریسک ژئوپلیتیک در گروه انرژی راپیدان در ایالات متحده گفته که ایرانی‌ها هنر دور زدن تحریم‌ها را به دست آورده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • (ویدئو) لیلا حاتمی از احساسش درباره پدر مى‌گوید
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار