Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@18:11:51 GMT

140 برنامه ویژه بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۴۸۹

140 برنامه ویژه بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر آغاز شد

به گزارش ایرنا سرهنگ ثامر چنعانی دوشنبه در نشست خبری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، افزود: برنامه های بزرگداشت حماسه آزادی خرمشهر از 31 اردیبهشت با نشست خبری و دیدار با خانواده معظم شهدا و امام جمعه خرمشهر آغاز شده است.
وی 20 برنامه محوری را از اهم برنامه های بزرگداشت حماسه آزادی خرمشهر دانست و گفت: برگزاری همایش نقش بانوان در دفاع مقدس، نشست های تخصصی عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر، برگزاری جشن های پیروزی و جشنواره کتابخوانی، مسابقه خاطرات ماندگار، محفل انس با قرآن، برگزاری مهرجان شعر عربی ، گردهمایی نیروهای مسلح، بسیج و عشایر از اهم برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ چنعابی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، همایش فاتحان خرمشهر، رونمایی از کتاب خاطرات دفاع مقدس و آثار ماندگار از خرمشهر را از دیگر برنامه های سالروز آزادی خرمشهر عنوان کرد و افزود: نورافشانی به مناسبت آزادسازی خرمشهر، اجرای برنامه های محرومیت زدایی و اعزام کاروان های جهادی، کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی خرمشهر از دیگر برنامه های بزرگداشت سوم خرداد است.
وی ادامه داد: پخش زنده جشن های شب حماسه آزادی خرمشهر از شبکه سه سیما در کنار مسجد جامع و پل آزادی و کنار ساحل کارون از برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر است.
وی گفت: در هفته بزرگداشت حماسه آزادی خرمشهر 50 طلبه در مدارس و مساجد این شهر احکام دینی، مذهبی و حماسه بزرگداشت آزادسازی خرمشهر را برای جوانان روایت گری می کنند.
دبیر ستاد بزرگداشت حماسه آزادی خرمشهر افزود: سوم خرداد فتح خرمشهر پیام آورعزت، پایمردی و استقامت همه ملت ایران اسلامی است.
سرهنگ چنعانی، گفت: ایمان راسخ جوانان غیور ملت ایران اسلامی توانست خرمشهر را پس از 19ماه اسارت آزاد کند و پیروزی بزرگی را خلق کند.
به گزارش ایرنا برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر تا چهارم خرداد جاری ادامه دارد.
7100/7165/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام جمعه دفاع مقدس شعر مسجد جامع ملت ایران موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در راستای اجرای طرح تناوب زراعی و استفاده بهینه از زمین‌های آیش، ۱۰۰ هکتار از مزارع این شرکت به کشت کلزا اختصاص یافته بود.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با اشاره به میانگین برداشت ۱.۸ تن کلزا در هکتار، این رقم را نسبتاً مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و تلاش بی‌وقفه کارشناسان و کارکنان زراعت، شاهد عملکرد مناسبی در کشت کلزا بوده‌ایم.
کشت کلزا علاوه بر افزایش حاصلخیزی خاک و کنترل علف‌های هرز، نقش مهمی در تأمین روغن خوراکی و کاهش وابستگی به واردات دارد.
به گفته منصور همدان نژاد: برنامه‌ریزی برای افزایش سطح زیر کشت کلزا در سال‌های آینده در دستور کار شرکت قرار دارد.
"آیش" به زمینی گفته می‌شود که برای مدتی به حال خود رها شده و در آن زراعت انجام نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس