Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های 2293 تا 2298، 2675و 2691 در محدوده میدان هروی، وفامنش، موسوی و نازک مختل می شود.
در مرکز مخابرات احمدآباد مستوفی اسلامشهر با پیش شماره 5671 در محدوده خیابان های ولی عصر جنوبی و میدان امام حسین ارتباط تلفنی به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در عملیات کابل برگردان، کابل های قدیمی و مسی با فیبر نوری تعویض می شود.
انتقال داده با سرعت بیشتر، قیمت ارزان تر، ظرفیت بالاتر، جلوگیری از تداخل هنگام عبور سیگنال های الکتریکی، مصرف پایین برق و پایداری شبکه از مزیت های کابل های فیبرنوری نسبت به کابل های مسی است.
البته کابل برگردان همیشه به معنی تعویض کابل ها نیست، بلکه به مجموعه تغییرات روی بستر مخابراتی که سبب قطع ارتباط مشترک شود نیز گفته می شود.
برپایه آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شمار تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان سال 1395، 30 میلیون و 506 هزار و 633 شماره بود که خردادماه پارسال به 30 میلیون و 590 هزار و 323 شماره رسید.
افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.69 نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از 165 میلیون سیم کارت، هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی مردم با یکدیگر است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اختلال ارتباط تلفنی مرکز مخابراتی تهران ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز باز شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) که به علت بارش باران، ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • تلفن ثابت سازمانی
  • محور هراز باز شد
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان