Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر توجه به مهارت جوانان گفت: آموزش‌ مهارتی با نیاز بازار کار استان بوشهر متناسب‌ می‌شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در همایش تخصصی جوش آلومینیوم که با همکاری آموزش فنی و حرفه ای و شرکت خزر ترانسفو برای نخستین بار در استان بوشهر برگزار شده است اظهار داشت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها را بر اساس سند توسعه استان احصا و فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی آموزشی را بر این مبنا با استفاده از مزیت‌های نسبی و متناسب با نیاز بازار کار انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تدوین حرفه‌های مهارتی خبرداد و بیان کرد: برای فراهم شدن اشتغال جوانان در صنایع و شرکت‌های مختلف حرفه‌های آموزشی و مهارتی مورد نیاز این صنایع و شرکت‌ها در این اداره کل تدوین شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر افزود: تهیه، تدوین و تنظیم استانداردهای آموزشی و سطح بندی مشاغل و استاندارد و تعیین سطح ظرفیت‌های آموزشی از جمله اقدامات این اداره کل برای پاسخگویی به نیاز بازار کار است.

کازرونی توسعه آموزش‌های فنی و حرفه ای را زمینه ساز حذف بیکاری در جامعه دانست و تاکید کرد: این آموزشها نقش مهم در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده‌ها دارد.

وی بیان کرد: تاثیرآموزش موفق مراکز فنی و حرفه ای، ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی، افزایش تولید، افزایش درآمد افراد جامعه، تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و کاهش بیکاری و استفاده از عوامل رها شده بیکاری است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بر نقش آموزش‌های مهارتی در توسعه جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های منحصر به فرد استان بوشهر، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه ای با همکاری شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی در رشته‌های مرتبط با صنایع  و دریا سبب رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و ریشه کن کردن بیکاری می‌شود.

کازرونی با اشاره به اینکه آموزش‌ مهارتی در صنعت جوش متناسب با نیاز بازار کار ارائه می‌شود تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در نقاط مختلف استان، آموزش‌ مهارتی در صنعت جوش با نیاز بازار کار استان بوشهر متناسب‌ می‌شود.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر هشت هزار هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر درجه ۲ در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، بوشهر و جم وجود دارد که به اصلاح بستر باغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری اعتبار استانی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت باغداران جهت اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران جهت همکاری با جهاد کشاورزی هستیم.

کد خبر 6088999

دیگر خبرها

  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد