Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوپتگی 23 بازیکنی که فصلی عالی را سپری کرده بودن را به روسیه می‌برد اما ستارگان زیادی جا ماندند.

طرفداری - ستارگان فراوانی از جمله آلوارو موراتا، سسک فابرگاس، سرجی روبرتو، مارکوس آلونسو و ... از لیست 23 نفره اسپانیا برای جام جهانی 2018 روسیه جا ماندند.

به گزارش مارکا، لوپتگی پس از چندین ماه آزمون و خطا نهایتا از میان حدود 50 بازیکنی که زیر نظر داشت، 23 نفری که فصلی عالی را سپری کردند بودند به روسیه برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین بازیکنی چون موراتا که پای ثابت همه اردوهای قبلی بود، به خاطر فصل کابوس واری که در چلسی سپری کرد، دعوت نشد. آلونسو دیگر بازیکنی بود که جایش را به مونرئال داد. سرجی روبرتو نیز قافیه را به ادریوزولا واگذار کرد.

تیم منتخب بازیکنانی که به جام جهانی دعوت نشدند را ملاحظه کنید:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق لوپتگی با وستهام

سرمربی پیشین رئال مادرید تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در وستهام خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی که اخیراً بحث احتمال حضورش روی نیمکت تیم‌هایی همچون میلان، کریستال‌پالاس، وستهام و بایرن مونیخ مطرح شده بود، تابستان پیش رو با یک تیم لیگ برتر انگلیس به عرصه مربیگری بازمی‌گردد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این باره خبر داد؛ لوپتگی با باشگاه وستهام به توافق رسیده و تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در این تیم خواهد شد. طبق ادعای رومانو؛ این مربی اسپانیایی با پذیرش پیشنهاد وستهام، حالا آماده طی کردن فرایند رسمی شدن حضورش روی نیمکت چکش‌ها است.

هواداران، لوپتگی را پس زدند؛ میلان گزینه‌اش را تغییر داد

خولن لوپتگی 57 ساله فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند. پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

وستهام در حال حاضر با 49 امتیاز در رده‌ نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی