Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکنون که فرشید اقای گل شور و شوق را به جوانان این دیار هدیه داده و مایه مباهات و فخر فوتبال استان و شهرستان شده است،گزینه های زیادی برای آینده فوتبالی خود دارد که به آنها فکر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،حضور نام ها در لیگ یک بی شک توجه رسانه ها را هم به  همراه خواهد داشت و البته این توجه خواه یا ناخواه کشف استعدادهای جوان این رقابت ها را به ارمغان خواهد آورد که این یک حسن بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سویی توجه رسانه ها به لیگ یک به خاطر حضور نام ها سبب اشاره به کمبودها خواهد شد و اگر در جهت رفع نقایص گام برداشته شود لیگ یک پیشرفت قابل ملاحظه تری خواهد داشت و این کمک می کند در آینده شاهد حضور نام های بزرگ تری در تیم های دسته اولی باشیم.

این روزها در گوشه و کنار استان و بخصوص ودرمیان تمامی اهالی شهرستان چرام و حتی کشور سخن از جوانی شایسته و سختکوش بر زبانها جاری است که با تلاش و کوشش تحسین برانگیزش و علی رغم تمام مشقت ها، سختی ها و نداری ها در رقابتی نابرابر در مقابل بسیاری از جوانان جویای نام کشور در لیگ فوتبال دسته یک کشور ،آنچنان درخشید تا عنوان اقای گلی این دوره از مسابقات را از ان خود کرد.

در بالا از نابرابری این رقابت گفتیم چرا که همه میدانیم در فوتبال ایران چه میگذرد و چه لابی گری ها و بگیر و بستان های هنگفتی در پشت درهای بسته صورت میگیرد و بسیار رشوه و زیر میزی رد و بدل میشود تا فلان بازیکن در ترکیب فلان تیم قرار بگیرد. و چه جوان ها و نوجوانهایی که با پشتوانه مالی هنگفت و گاهی هم با زد و بندها و ارتباطات نابجا در تلاش برای رسیدن به جایگاهی در فوتبال این مملکت هستند.

اما در این میان، جوانی سختکوش و تلاشگر از منطقه ای محروم ولی سرشار از استعدادهای نهفته و به نمایندگی از نسل جوان و نوجوان این دیار محروم و مظلوم فعل خواستن را به خوبی صرف کرد.

نداری ها و فقر و محرومیت ها را در زیر پاهای استوارش له کرد و تمام مشکلات را دریبل زد تا به دروازه خوشبختی برسد و فوتبال ایران و در نهایت، لیگ دسته یک فوتبال کشور در مقابل اقای گل خود سر تعظیم فرو بیاورد.

آری فرشید اقای گل ،جوان رعنا و خوش اتیه ای که نشان داد که فقر، محرومیت،نداری ها و نداشتن ارتباطات قوی و زد بندهای مرسوم این روزهای فوتبال را تنها و تنها با توکل بر خداوند رحیم و با جدیت در تمرینات.عزم راسخ و با فعل خواستن میتوان شکست داد.

اکنون که فرشید اقای گل شور و شوق را به جوانان این دیار هدیه داده و مایه مباهات و فخر فوتبال استان و شهرستان شده است.

فرشید پاداش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چرام از پیشنهاد های خود برای آینده فوتبالی خود گفت.

وی افزود:در حال مشورت با مدیر برنامه ها و مشاورهای خود در جهت یک انتخاب است.

آقای گل لیگ دسته یک کشور افزود:پیشنهادهایی در نیم فصل اول از تیم هایی همچون تراکتورسازی،پارس جنوبی،پیکان و سپیدرود داشتم ولی درحال حاضر با مشاورهایم برای تصمیم مناسب صحبت میکنم.

با این شرایط فرشید پاداش آقای گل لیگ دسته یک کشور در حال بررسی پیشنهاد های خود از تیم های مختلف لیگ برتر است که امیدواریم انتخاب مناسبی داشته باشد.

اما باید گفته شود که تیم های بزرگ  در داخل کشور بازیکنان با استعداد لیگ های پایین تر را وارد ماراتن لیگ برتر خواهد کرد.

بعنوان مثال میتوان به مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس اشاره کرد که سمت آقای گلی خود را حفظ  و از لیگ یک وارد لیگ برتر شد.

از طرفی داریوش شجاعیان پیش از بازی در لیگ برتر، عضو تیم بهمن شیراز در دسته دو بود. در جریان یک بازی تدارکاتی پیش از فصل در برابر گسترش فولاد تبریز، فراز کمالوند قراردادی دو ساله به او پیشنهاد کرد. شجاعیان در پایان لیگ پانزدهم، با حضور در ۲۸ بازی و به ثمر رساندن ۵ گل و کسب امتیاز میانگین ۲٫۷۵ از وبسایت برنامه ۹۰، جزو ۱۰ بازیکن برتر فصل قرار گرفت.وی در فصل نقل و انتقالات ۹۶–۹۷ با قراردادی سه ساله به باشگاه استقلال تهران پیوست و به گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد.

همچنین مهدی ترابی،کار خود را به عنوان بازیکن فوتبال از تیم نوجوانان سایپا تهران آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ توسط مجتبی تقوی به تیم اول سایپا تهران دعوت شد و در اولین بازی در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مقابل مس کرمان به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت.وی اکنون برای باشگاه فوتبال سایپا تهران در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست وینگر بازی می‌کند.

اما به هرحال باید بازیکن شهرستانمان را حمایت کرده و فرشید پاداش نیز با مشاوران و مدیر برنامه های خود تصمیم و انتخاب مناسبی برای آینده خود بگیرد.

گفتنی است که بالارفتن نخبگان و افراد با استعداد شهرستانمان برای ما نیز افتخار است و همه ی شهروندان چرام و حتی استان برای فرشید پاداش آرزوی موفقیت داریم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟