Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@08:31:55 GMT

احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی در لیست کی روش

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۶۷۲

احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی در لیست کی روش

اگرچه از جمع بازیکنان کنونی سپاهان هیچ کس در لیست نهایی تیم ملی قرار نگرفت اما سپاهانی های سابق این خلاء را پر می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به حضور طولانی مدت علی کریمی و سعید آقایی در اردوهای گذشته تیم ملی پیش بینی می شد که حداقل یکی از آنها در لیست نهایی کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آقایی به طور کاملا ناگهانی از فهرست کی روش خط خورد و علی کریمی نیز با اینکه یکی از شانس های حضور در ترکیب اصلی مقابل مراکش بود، با بدشانسی مصدوم شد و نتوانست در اردوی تیم ملی بماند. در غیاب آقایی و کریمی از جمع بازیکنان کنونی سپاهان هیچ کس در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در روسیه قرار نگرفت تا از جمع بازیکنان سابق این تیم دو نماینده در تیم ملی حاضر باشند؛ احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی.

در این بین احسان حاج‌صفی به غیر از یکدوره کوتاه که برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت، در ایران پیراهن هیچ تیمی غیر از سپاهان را برتن نکرده و از همین تیم هم لژیونر شد و یکی از سپاهانی های قدیمی محسوب می شود.

امید ابراهیمی نیز بعد از درخشش چند ساله در ترکیب سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد و به پیراهن استقلال رسید. حالا این دو بازیکن به عنوان نماینده های قدیمی سپاهان در تیم ملی حضور دارند و شانس زیادی برای بازی کردن آنها هم باید در نظر گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی سعید آقایی کارلوس کی روش احسان حاج صفی احسان حاج صفی امید ابراهیمی سعید آقایی علی کریمی کارلوس کی روش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گل قیچی برگردان دیدنی آقایی پور به سپاهان (سپاهان - استقلال خوزستان)
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)