Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:04:54 GMT

لیست احتمالی خروجی سرخپوشان پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۸۰۷

لیست احتمالی خروجی سرخپوشان پایتخت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آن طور که از شواهد پیداست تیم فوتبال پرسپولیس فصل پرتلاطمی در لیگ هجدهم خواهد داشت و مشخص نشدن وضعیت  پنجره نقل و انتقالاتی، لجبازی برانکو و ناسازگاری چند بازیکن باعث شده است که همگان به این باور برسند که فصل با ثباتی را برای پرسپولیس نمی شود پیش بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت هنوز نمی دانند که امکان جذب بازیکن برای فصل بعد را دارند یا  باید با همین بازیکنان فعلی روانه مسابقات شوند و برانکو برای پوشش نقاط ضعف تیمش سردرگم شده است. در طرف مقابل هم باشگاه نمی خواهد تن به خواسته های بیش از حد بازیکنان بدهد چرا که احساس می کند که بازیکنان از این فضا استفاده می کنند تا قیمت خود را بالا ببرند.

همچنین برانکو در نیم فصل اول لیگ هفدهم با برخی از بازیکنان از جمله مسلمان، کامیابی نیا و احمد زاده اختلاف پیدا کرد و اگر می دانست که می تواند بازیکنی جذب کند به طور حتم روی هر 3 بازیکن قلم قرمز می کشید. البته برانکو از باشگاه خواسته است تا با این 3 بازیکن وارد مذاکره شوند تا در صورت بازنشدن پنجره نقل و انتقالات با کمبود بازیکن مواجه نشود.

محسن مسلمان 

بازیکنان هم با استفاده از این فضا، مذاکرات خود را با چند تیم آغاز کردند و شنیده می شود مسلمان در حال بررسی چند پیشنهاد داخلی و خارجی است. او یک نیم فصل را روی نیمکت پرسپولیس سپری کرد و اکنون تیم های سپاهان، سایپا و چند باشگاه قطری به دنبال این بازیکن هستند. البته مسلمان بدش نمی آید به قطر برود که هم رقم قراردادش افزایش یابد و در کنارطارمی  دوست صمیمی اش بازی کند. هیچ بعید نیست اگر برانکو سرناسازگاری بگذارد او راهی لیگ ستارگان قطر شود.

فرشاد احمد زاده 

فرشاد احمدزاده  که خیلی او را پسر برانکو می نامند در اواخر نیم فصل دوم به علت تنبیه انضباطی چند بازی روی نیمکت نشست و همین موضوع باعث ناراحتی این بازیکن شده و ساز جدایی را کوک کرده است. احمد زاده هم با 2 ،3 پیشنهاد خوب مواجه شده است و اگر با پرسپولیس به نتیجه نرسد بعید نیست به تیم دیگری برود.

کمال کامیابی نیا 

کمال کامیابی نیا بازیکنی که چند مرتبه مورد غضب برانکو قرار گرفته است و حتی در طول مسابقات لیگ برتر مصدوم یا نیمکت نشین بود اما در برخی از بازی های که به زمین مسابقه رفت یکی از وزنه های تاثیر گذار برانکو بود. برانکو بازیکنی همانند نوراللهی در خط هافبک دارد و برای همین ترسی بابت جدایی کمال ندارد.

برانکو برای جایگزینی این 3 بازیکن تفکراتی را در سر می پروراند و امیدوار است باشگاه از او حمایت کند. سروش رفیعی گزینه جانشینی مسلمان است و پرسپولیسی ها قصد دارند با این بازیکن قرارداد داخلی ببندند و بعد از پایان محرومیت از این بازیکن استفاده کنند.

احمد نوراللهی هم گزینه جانشینی کامیابی نیا است و او می تواند به خوبی جای خالی کمال را در خط هافبک پر کند. عباسیان هم قرار است جانشین احمد زاده شود و او به علت جوانی تشنه بازی است و از انگیزه بالایی برخوردار است.

وحید امیری 

وحید امیری بازیکنی است که احتمال جدایی اش از پرسپولیس وجود دارد و او تصمیم گیری درباره ماندن یا جدایی اش را به بعد از جام جهانی روسیه موکول کرده است. البته عالیشاه گزینه جانشینی امیری است و برانکو خیلی نگران جدایی هافبک ملی پوش تیمش نیست.

محمد انصاری 

محمد انصاری بازیکنی است که خبر جدایی اش از پرسپولیس به گوش می رسد اما او به علت اینکه موفقیتش را مدیون برانکو می داند در صورتی از سرخپوشان پایتخت جدا می شود که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود تا سرمربی پرسپولیس بتواند بازیکنی جذب کند.

گادوین منشا 

گادوین منشا مهاجم سیه چرده پرسپولیس با وجود اینکه در پیکان عملکرد فوق العاده ای داشت اما در پرسپولیس نتوانست انتظارات را برآورده کند و بحث جدایی این بازیکن هم مطرح شده است. دستمزد بالای منشا و کارایی نداشتن مطلوب باعث شده که این بازیکن به درب خروجی باشگاه نزدیک شود و این موضوع بستگی به وضعیت  پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان دارد.

گفتنی است اگر  محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس لغو شود در آن صورت مسئولان این باشگاه برای خرید بازیکنان مدنظر برانکو از جمله مهدی ترابی، سروش رفیعی، پور علی گنجی، عبدالله زاده اقدام می کنند. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

بدون تردید استقلال تیم شایسته‌ای بوده که در فاصله ۶‌هفته به پایان مسابقات لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد. نمی‌شود بدون لیاقت مدت طولانی در چنین جایگاهی ماند. آبی‌ها از ابتدای فصل روح مبارزه و جنگجویی خود را نشان داده‌اند و در کنار آن به لطف تدابیر کادرفنی، امتیازات خوبی جمع کرده‌اند. با این حال پرسپولیس هم فاصله بعید و عجیبی با رقیب سنتی ندارد و با یک امتیاز کمتر، لغزش آبی‌ها را انتظار می‌کشد. هم‌اکنون ابتکار عمل در دست سرخ‌ها نیست و این مسئله غیراز نتایج خوب استقلال، به گاف‌های بی‌موقع قرمزها هم مربوط می‌شود.

پرسپولیس در برخی مسابقاتی که نبرده، جای افسوس چندانی نداشته است؛ ازجمله تساوی برابر ملوان و ذوب‌آهن در دور رفت یا باخت به سپاهانی که در نقش جهان تیم برتر میدان بود. با این حال حداقل ۴‌بازی خیلی مفت از دست قرمزها رفت؛ ۴‌دیداری که کسب امتیازات کامل در هر کدام از آنها می‌توانست سرنوشت تیم را تغییر بدهد.

نفت آبادان؛ فاجعه کامل

بعد از یک مساوی ناامیدکننده در انزلی و در روزی که پرسپولیس کم‌موقعیت‌ترین بازی کل فصلش را انجام داد، سرخ‌ها چاره‌ای جز بردن نفت در زمین خانگی خود نداشتند، اما ابتدا با گل علی یوسف عراقی غافلگیر شدند. فشار پرسپولیس در نیمه اول به جایی نرسید، اما اواخر این وقت حسین سنگرگیر از تیم مهمان اخراج شد تا طلایی‌پوشان یک نیمه کامل ۱۰‌نفره بازی کنند. پرسپولیس بی‌محابا فشار آورد و تا دقیقه‌۷۵ موفق شد توسط محمد عمری و گئورگی گولسیانی ۲‌گل بزند، اما قرمزها بازی را رها کردند تا آخرین توپ مسابقه با اشتباه دانیال اسماعیلی‌فر وارد دروازه آنها شود؛ یک گل‌به‌خودی تلخ، تقاص تیمی که بازی را تمام‌شده تلقی کرد.

استقلال خوزستان؛ باری به هر جهت

یکی از سهل‌انگارترین نسخه‌های پرسپولیس این فصل، هفته سیزدهم در بازی برابر استقلال خوزستان اکران شد. در روزی که استقلال با ۴‌گل در ورزشگاه آزادی نساجی را شکست داد، سرخپوشان در اهواز به یک امتیاز بسنده کردند. این‌بار هم تیم حریف با گل زودهنگام جواد آقایی‌پور جلو افتاد، باز پرسپولیس کلی تقلا کرد تا با گل محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی کار را مساوی کند، اما باز هم قرمزها درس نگرفتند و یک گل آسان دیگر از آقایی‌پور خوردند تا گل نبیل باهویی فقط مانع از شکست آنها شود. آن ۲‌ امتیاز هم خیلی ساده از کف رفت.

مس رفسنجان؛ اوج بی‌خیالی

آخرین بازی نیم‌فصل اول، آخرین بازی یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس هم بود؛ نمایشی از بی‌خیالی و بی‌تفاوتی مرگبار. در روزهایی که مس رفسنجان بدترین نتایج ممکن را می‌گرفت و حتی تکلیف کادرفنی‌اش هم به درستی مشخص نبود، پرسپولیس خیلی راحت برابر این تیم متوقف شد. قرمزها در آخرین دقایق نیمه اول با گل شهاب زاهدی جلو افتادند، اما شیمبا در نخستین دقایق نیمه دوم از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. در ادامه مسابقه هم واقعا برنامه و تلاش مشخصی از سرخپوشان دیده نشد.

آلومینیوم؛ نه‌چندان عادلانه

این یکی مربوط به دوران اوسمار ویرا بود. در نخستین بازی دور برگشت، پرسپولیس بعد از یک نیمه متعادل، در نیمه دوم شروع کرد به فشار آوردن روی دروازه آلومینیوم و موقعیت‌های خوبی هم به‌وجود آورد. در شرایطی که هر لحظه احتمال گل زدن پرسپولیس وجود داشت، اشتباه علیرضا بیرانوند باعث شد امیر نوری از ۴۰‌متری دروازه سرخپوشان را باز کند. نتیجه این مسابقه از نظر فوتبالی چندان عادلانه نبود و حالا روشن می‌شود شاید حتی ثبت یک تساوی در اراک هم می‌توانست خیلی به قرمزها کمک کند.

کد خبر 846226 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است