Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ احد یاغموری مدیرکل هواشناسیاستان زنجان: بارش های پراکنده باران همه نقاط استان زنجان را فرا می گیرد . وزش بادهای  شدید همراه با توده گرد و خاک نیز در زنجان ادامه خواهد داشت.

همچنین بنا به اعلام پلیس راه استان زنجان بارش باران جاده های این استان را لغزنده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود:  دمای فعلی هوای شهر زنجان را ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و ادامه داد: از فردا کاهش دما در استان آغاز می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مدیرکل بارش هواشناسی استان زنجان همه نقاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق ابری و در برخی نقاط با بارش های پراکنده و محلی باران همراه است.

وی یادآور شد: از بعدازظهر بارش های رگباری همراه با رعد و برق برای استان پیش بینی شده است که بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی نیز صادر شده است.

سلطانی اظهار داشت: با فعالیت این سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد که به همین سبب توصیه می شود هم استانی ها از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و حضور در ارتفاعات به دلیل رخداد رعد و برق اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: این سامانه از اواخر وقت امروز از منطقه خارج می شود و از فردا /سه شنبه/ تا پایان هفته جاری بارشی در استان انتظار نمی رود.

سلطانی ادامه داد: طی روزهای آینده سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان افزیش می یابد و شدت آن روز چهارشنبه در برخی مناطق به حدنسبتا شدید خواهد رسید.

وی با بیان اینکه روزهای سه شنبه و چهارشنبه دماها به طور موقت کاهش یافته و هوا خنک تر می شود گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۰ و ۲۰ درجه، ابهر ۱۱ و ۲۳، خرمدره ۱۰ و ۲۱ درجه، آب‌بر ۲۰ و ۲۹ درجه، قیدار ۹ و ۱۸ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۹ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد
  • افزایش ناپایداری جوی در لرستان
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد